Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان صهیونیست عصر امروز راهپیمایی‌ فلسطینی‌ها در منطقه شیخ جراح قدس و قلقیلیه در کرانه باختری را به شدت سرکوب کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه‌های فلسطینی، نظامیان صهیونیست عصر امروز شنبه به راهپیمایی مسالمت‌آمیز فلسطینیان در روستای کفر قدوم در شرق قلقیلیه حمله کردند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی با شلیک گلوله و گاز اشک‌آور اقدام به سرکوب شرکت کنندگان در این راهپیمایی کردند که طی آن شماری به ضرب گلوله زخمی شده و ده‌ها نفر هم بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راهپیمایی در اعتراض به ادامه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین و بسته بودن جاده اصلی روستای کفر قدوم (از حدود 18 سال پیش) برگزار شد.

همچنین عصر امروز نظامیان صهیونیست راهپیمایی ساکنان محله شیخ جراح در قدس اشغالی را سرکوب کردند.

منابع محلی اعلام کردند که ساکنان محله شیخ جراح در اعتراض به تصمیم رژیم صهیونیستی برای مصادره خانه‌های 7 خانواده فلسطینی در این محله و تحویل آن به شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی راهپیمایی کردند.

نظامیان اسرائیلی با حمله به شرکت کنندگان در این راهپیمایی، اقدام به سرکوب و متفرق کردن آنان کردند و 4 جوان فلسطینی را هم بازداشت کردند.

ساکنان محله شیخ جراح خواستار مداخله فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از مصادره خانه‌هایشان شده‌اند.

در جریان این راهپیمایی، نظامیان صهیونیست «عمر ابو سنینه» جوان فلسطینی ساکن قدس را به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله قرار داده و او را بازداشت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فلسطین نظامیان صهیونیست تظاهرات نظامیان صهیونیست شیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکار

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، راهپیمایی با مشارکت گسترده و در پاسخ به فراخوان گروه‌های دانشجویی و دانشجویان مسلمان در واکنش به آزار و اذیت حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در پردیس دانشگاه حاجت تپه برگزار شد.
 
در این راهپیمایی، مهمت جاهید گوران، رئیس دانشگاه و اساتید و دانشگاهیان حضور داشتند. مهمت جاهید گوران طی سخنانی از دانشجویانی که با احساس مسئولیت در این اقدام شرکت کردند، تشکر کرد.
 
گوران گفت که نمی‌توان ظلم اسرائیل را با عقل، وجدان و قوانین بین‌المللی توضیح داد. وی به ریاکاری غرب که از سویی به ترویج تمدن و حقوق بشر می‌پردازد و از سوی دیگر قتل‌عام اسرائیل نادیده می‌گیرد، اشاره کرد.
 
پس از بیانیه مطبوعاتی، راهپیمایی با سردادن شعارهایی و با درود بر مقاومت فلسطین به پایان رسید.

 

دیگر خبرها

  • مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکار
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست