Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به پایان رسید و تیم ها و بازی های یک هشتم نهایی، مشخص شدند. از ایران نیز سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتور موفق شدند که راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند تا همچون مرحله گروهی، در مرحله یک هشتم نهایی نیز بیشترین نماینده را داشته باشیم و امیدواریم که در یک چهارم نهایی نیز بیشترین نماینده مربوط به ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ در ادامه نگاهی می اندازیم به آمارهای ثبت شده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ منطقه غرب: جدول و بازی های گروه A

جدول و بازی های گروه B

جدول و بازی های گروه C

جدول و بازی های گروه D

جدول و بازی های گروه E

جدول عملکرد کشورها براساس تیم های صعود کرده به مرحله یک هشتم نهایی کشور تعداد برد مساوی باخت زده خورده ت.گ امتیاز میانگین امتیاز صعود ایران ۴ ۱۱ ۸ ۵ ۳۷ ۲۲ +۱۵ ۴۱ ۱۰.۲۵ ۳ امارات ۳ ۹ ۴ ۵ ۲۲ ۱۵ +۷ ۳۱ ۱۰.۳۳ ۲ عربستان ۳ ۸ ۶ ۴ ۲۹ ۲۲ +۷ ۳۰ ۱۰ ۲ تاجیکستان ۱ ۳ ۱ ۲ ۱۰ ۸ +۲ ۱۰ ۱۰ ۱ قطر ۳ ۵ ۶ ۷ ۲۶ ۲۸ -۲ ۲۱ ۷ ۰ اردن ۱ ۲ ۱ ۳ ۴ ۷ -۳ ۷ ۷ ۰ ازبکستان ۲ ۳ ۵ ۴ ۱۵ ۲۱ -۶ ۱۴ ۷ ۰ هند ۱ ۰ ۳ ۳ ۲ ۹ -۷ ۳ ۳ ۰ عراق ۲ ۱ ۲ ۹ ۵ ۱۸ -۱۳ ۵ ۲.۵ ۰ بررسی عملکرد تیم ها در گروه

تیم های سرگروه: پرسپولیس ایران – استقلال ایران – الشارجه امارات – استقلال تاجیکستان – النصر عربستان

تیم های برتر دوم: الوحده امارات – تراکتور ایران – الهلال عربستان

مقتدر ترین تیم: پرسپولیس ایران با ۱۵ امتیاز

کم اقتدار ترین تیم سرگروه: استقلال تاجیکستان با ۱۰ امتیاز 

مقتدرترین تیم دوم: الوحده امارات با ۱۳ امتیاز 

خوش شانس ترین تیم صعود کرده: الهلال عربستان با ۱۰ امتیاز 

بدشانس ترین تیم حذف شده: السد قطر با ۱۰ امتیاز 

 بدترین عملکرد: الریان قطر با ۲ امتیاز و تفاضل گل -۶

بهترین خط حمله: پرسپولیس و استقلال با ۱۴ گل زده

بدترین خط حمله: نیروی هوایی عراق و گوای هند با ۲ گل زده

بهترین خط دفاع: تراکتور و الوحده با ۳ گل خورده

بدترین خط دفاع: آلمالیق با ۱۳ گل خورده

بیشترین برد: پرسپولیس با ۵ برد

بیشترین باخت: نیروی هوایی عراق با ۵ باخت

کمترین برد: الریان قطر، گوای هند و نیروی هوایی عراق با ۰ برد

کمترین باخت: تراکتور با ۰ باخت

بیشترین تساوی: تراکتور و پاختاکور با ۴ تساوی

کمترین تساوی: پرسپولیس و الشرطه با ۰ تساوی

مقتدرانه ترین برد: پرسپولیس ۴-۰ گوا

پرگل ترین بازی: استقلال ۵-۲ الاهلی / استقلال ۳-۴ الدحیل

پرگل ترین گروه: گروه C با ۳۷ گل / گروه A با ۳۶ گل

کم گل ترین گروه: گروه B با ۲۳ گل بهترین خطوط حمله

پرسپولیس و استقلال با ۱۴ گل زده بهترین خط حمله را داشتند. همچنین الدحیل قطر و الهلال عربستان با ۱۱ گل زده در رده های بعدی بودند. در مجموع ۶۰ بازی، ۱۵۰ گل به ثمر رسید. یعنی سهم هر بازی، ۲.۵ گل.

 شوت زن ترین تیم ها

الدحیل قطر تنها تیمی بود که بیش از ۱۰۰ شوت به سمت دروازه حریفان خود زد. در میان تیم های ایرانی نیز پرسپولیس با ۸۴ شوت رتبه چهارم را دارد و تراکتور با ۷۰ شوت نهم است.

بیشترین شوت در چارچوب

پرسپولیس با ۳۸ شوت خطرناک ترینتیم برای گلرهای حریف بود. تنها ۱۴ شوت از این ۳۸ شوت وارد دروازه شدند. الدحیل با ۳۴ شوت رتبه بعدی را دارد. الهلال و استقلال نیز ۳۰ شوت زدند.

بیشترین کلین شیت

تراکتور تبریز با ۵ کلین شیت، در این زمینه رکورددار شد. تنها پاختاکور در بازی نخست توانست دروازه تراکتور را باز کند. خط دفاع تیم رسول خطیبی در این مسابقات بی نظیر بود.

بیشترین تعداد پاس

الهلال عربستان در زمینه تعداد پاس، عملکرد عجیب و غریبی داشت. آن ها در مجموع ۳۸۶۲ پاس دادند. یعنی به به طور میانگین هر بازی ۶۴۳ پاس. تنها تیم دیگری که بالای ۳ هزار پاس داد، پاختاکور بود. در رده های سوم و چهارم پرسپولیس و استقلال به ترتیب ۲۸۶۸ و ۲۸۵۱ پاس ارسال کردند.

بیشترین کرنر

پرسپولیس با ۴۸ کرنر بیشترین آمار را در این زمینه دارد. سرخ ها به طور میانگین هر بازی ۸ کرنر روی دروازه رقبای خود ارسال می کردند. برای بزرگی این آمار، دوم و سوم را ببینید که ۴۰ کرنر ارسال کردند.

بیشترین پنالتی

استقلال با گل کردن ۳ پنالتی بیشترین آمار را در این زمینه دارد. البته اگر شیخ دیاباته پنالتی بازی با الشرطه را گل می کرد، این آمار به عدد ۴ می رسید. هر ۴ پنالتی آبی ها را شیخ دیاباته زد. البته پرسپولیس نیز اگر یک پنالتی توسط کنعانی زادگان به هدر نمی داد، می توانست در کنار استقلال قرار بگیرد.

خشن ترین تیم ها

الریان با ۱۰۱ خطا خشن ترین تیم مسابقات بود. پس از این تیم السد با ۹۶ خطا و فولاد با ۹۲ خطا حضور داشت.

بیشترین کارت زرد

الوحده با ۱۶ کارت زرد بیشترین آمار را داشت و پس از آن ها الریان با ۱۵ کارت زرد حضور داشت.

بیشترین کارت قرمز

طبق پیش بینی، الریان، الوحده و نیروی هوایی عراق با ۲ کارت قرمز بیشترین آمار را دارند. الدحیل، الشرطه و الوحدات نیز هر کدام یک کارت قرمز گرفتند.

بیشترین دفع توپ

استقلال تاجیکستان و گوای هند، یعنی حریفان قبلی و بعدی پرسپولیس با ۱۶۰ و ۱۴۱ بیشترین تعداد دور کردن توپ از دروازه را دارند.

بدترین خط دفاع

آلمالیق ازبکستان با ۱۳ گل خورده بدترین خط دفاع را داشت. در میان تیم های ایرانی نیز استقلال با ۸ گل خورده در میان بدترین ها جای دارد.

نرخ تبدیل شوت به گل

الشارجه امارات با ۲۶% بهترین عملکرد را دارد. استقلال با ۲۴% دوم است و پرپسولیس نیز با ۲۰% چهارم است. یعنی سرخ ها از هر ۱۰ شوت ۲ گل زده اند.

دقت پاس

الهلال عربستان با ۸۹% بیشترین دقت را در پاس داشت. یادمان نرود که آن ها بیشترین تعداد پاس را نیز داشتند. در میان تیم های ایرانی پرسپولیس با ۸۶ درصد مشترکا دوم است.

بهترین گلزنان

مایکل اولونگا با ۹ گل زده، بهترین گلزن این رقابت ها است. البته الدحیل حذف شده است و شکستن رکورد او در آینده امکان پذیر است. شیخ دیاباته با ۵ گل که سه تای آن پنالتی بوده است، در رده دوم است. عباس زاده و مغانلو نیز با ۴ گل زده در میان بهترین ها جای دارند. 

بیشترین شوت

مایکل اولونگا با ۲۹ شوت زده آمار عجیب و غریبی صبت کرده است. بزرگی این آمار زمانی مشخص می شود که نفر بعدی بغداد بونجاح است که ۱۹ شوت زده است. در میان تیم های ایرانی نیز تنها شهریار مغانلو با ۱۴ شوت در میان برترین ها جای دارد.

بیشترین کلین شیت

محمدرضا اخباری با ۵ کلین شیت آمار عجیبی ثبت کرده است. پس از او محمد الشمسی، گلر الوحده قرار دارد که ۴ بار دروازه تیمش را بسته نگه داشت. رشید مظاهری نیز آمار ۳ کلین شیت را ثبت کرده است.

بیشترین تعداد پاس

در میان ۱۰ بازیکنی که بیشترین پاس را داده اند، ۴ تای اول مربوط به الهلال هستند. محمد کانو با ۵۳۰ پاس برترین است. از تیم های ایرانی بازیکنی در میان ۱۰ نفر اول جای ندارد اما شجاع خلیل زاده از الریان ششم است و علی کریمی از الدحیل نیز دهم است.

بیشترین پنالتی

شیخ دیاباته با گل کردن ۳ ضربه پنالتی بهترین آمار را دارد. مهدی ترابی هم به همراه عبدالرزاق حمدلله و سانتی کازورلا با گل کردن ۲ پنالتی دوم هستند.

بیشترین کارت زرد

نورالدین آمرابات از النصر و سردار رحمانوف از آلمالیق با ۳ کارت زرد بیشترین کارت زرد را دریافت کردند. تعداد ۲ کارت زردی ها زیاد بود و برای همین از آن ها صرف نظر کردیم.

بیشترین کارت قرمز

۹ بازیکن در این ۶۰ بازی هر کدام یک بار کارت قرمز گرفتند.

دفع توپ

سه بازیکن از ۱۰ بازیکن نخست از جمله ۲ بازیکن نخست این آمار مربوط به استقلال تاجیکستان هستند. از ایرانی ها بازیکنی در این میان نیست.

بیشترین پاس گل

مهدی ترابی با ۵ پاس گل، گلساز ترین بازیکن جام است. محمد البریک از الدحیل با ۴ پاس گل در رتبه دوم است.

بیشترین خلق موقعیت

فکر کنید اگه مهاجمان پرسپولیس شانس هایی که ترابی می سازد را به گل تبدیل می کردند، چه آمار فوق العاده ای برای این بازیکن به ثبت می رسید. امید عالیشاه، سامان نریمان جهان و فرشاد احمدزاده نیزدر میان ۱۰ نفر برتر حضور دارند.

بیشترین سانتر

ادمیلسون جونیور با ۸۰ سانتر آمار عجیبی ثبت کرده است. نفر دوم با فاصله بسیار زیاد، پاتوسی، هافبک فولاد خوزستان است که ۵۶ سانتر دارد.

بیشترین سیو

دیراج سینگ که برابر پرسپولیس نیز بازی کرد، با ۲۶ سیو بهترین آمار را دارد. در میان ایرانی ها نیز مظاهری با ۱۸ و فروزان با ۱۵ سیو در میان ۱۰ گلر برتر قرار دارند.

بیشترین گل خورده

احمد بسیل هر ۱۲ گل تیمش را او خورد تا بدترین آمار را در میان گلرها داشته باشد. رشید مظاهری نیز ۸ گل دریافت کرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میان تیم های ایرانی جدول و بازی های گروه پرسپولیس و استقلال استقلال تاجیکستان نیروی هوایی عراق بیشترین آمار الهلال عربستان بیشترین تعداد یک هشتم نهایی بیشترین کارت شیخ دیاباته میان ۱۰ بدترین خط بهترین خط تعداد پاس کارت قرمز کارت زرد کلین شیت گل خورده ترین تیم خط دفاع گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند

به گزارش "ورزش سه"، لیگ بیست و سوم به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و استقلال و پرسپولیس به‌عنوان مدعیان اصلی قهرمانی چشم به دیدارهای باقی‌مانده دارند.

علاقه‌مندان به فوتبال اما با توجه به حساسیت خاص جدول در این هفته، مدعی‌اند که بخش عمده‌ای از تکلیف لیگ این هفته در استادیوم یادگار امام تبریز و آزادی تهران مشخص خواهد شد. جایی که استقلال باید در تبریز مقابل تراکتور قرار گیرد و سپاهان نیز در تهران برابر پرسپولیس خواهد ایستاد. چهار تیم مدعی این فصل که برای قهرمانی تا دستیابی به سهمیه آسیایی بیشترین توان خود را باید در این بازی به کار گیرند.

پرسپولیسی‌ها اما بعد از حذف از جام حذفی اکنون تمام تمرکز خود را روی بازی با سپاهان قرار داده‌اند. آنها امیدوارند با کسب نتیجه در این بازی و امیدواری برای توقف خارج از خانه استقلال برابر تراکتور مدعی، شرایط جدول را تغییر دهند.

شاید بتوان گفت یکی از بازیکنان تاثیرگذار این بازی در تبریز مهدی شیری باشد؛ مدافع راست اسبق پرسپولیسی‌ها که به شکلی عجیب از این تیم کنار رفت و هواداران پرسپولیس به واسطه اتفاقات ناخواسته فینال آسیا اما به شکلی احساسی دل خوشی از او ندارند!

شیری اما به‌عنوان بازیکن تاثیرگذار و فیکس ترکیب تراکتور در این بازی یکی از بازیکنان موردعلاقه پرسپولیسی‌ها محسوب خواهد شد. بازیکنی که امیدوارند با درخشش خود در این بازی و نقش آفرینی در توقف استقلال، باعث صدرنشینی پرسپولیس شود. این امیدواری آیا به نتیجه خواهد رسید و ابر تیره دلخوری‌ها از سوی پرسپولیسی‌ها به این بازیکن، با توجه به نمایش او در جدال با تراکتور کنار می‌رود؟

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور