Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، یافته‌ها از یک مطالعه مشترک ۲۵ ساله انگلیسی و آمریکایی بر روی ۲۰۳۹ کودک متولد انگلیس و ولز طی سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ انجام شده  که سلامت روانی آن‌ها در ۱۸ سال ارزیابی شده است.

به گفته پژوهشگران، این نتایج در مجموع نشان می‌دهد که جوانان در معرض سطح متوسطی از آلودگی هوا با اکسید نیتروژن ممکن است تعداد بیشتری از بیماری‌های روانی را نسبت به دیگران نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژوهشگران اضافه کردند که ارتباط بین آلودگی هوا و خطر بیماری روانی "متوسط"، اما واقعی است،  هلن فیشر، نویسنده این مطالعه، گفت: "این مطالعه نشان داده است که کودکان ساکن شهر‌های بزرگ، به  دلیل سطح بالای ترافیک با خطر بیشتری از بیماری روانی روبرو می‌شوند. "

پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۲/۱۱) نحوه واکسیناسیون سالمندان احتمال آغاز واکسیناسیون عمومی از خرداد۱۴۰۰ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۲/۱۰) گروه خونی در بروز کرونا و شدت بیماری موثر نیست

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

برای آگاهی از دیگر مزایای ورزش «شنا» و تأثیر آن بر بدن و هم‌چنین بهبود قوای جنسی، «بهترین ورزش برای بدن کدام است؟» را بخوانید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901344 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!