Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@10:55:46 GMT

سه نماینده ایران در آسیا

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۲۳۲۷

سه نماینده ایران در آسیا

استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز به‌عنوان نمایندگان فوتبال ایران به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند و بازار کری خواندن و بحث درباره رقابت‌های بعدی هرکدام از تیم‌ها در شبکه‌های اجتماعی داغ شد.

کاربران فوتبالی بازی‌ها را پیش‌بینی می‌کردند و درباره‌اش شوخی می‌کردند یا به مسائلی مثل میزبان نشدن تیم‌های ایران می‌پرداختند: «‏با صعود استقلال، برای دو تیم استقلال و پرسپولیس جنگ، جنگ کسب سومی هاست استقلال برای سومین ستاره و پرسپولیس برای سومین فینال آسیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»، «‏بازی استقلال و الهلال عربستان توش ۵ قهرمانی و ۶ نایب قهرمانی آسیاست. باقی تیما تو یک هشتم برای سلامتی ورزش میکنن»، «‏من نفهمیدم آخر این چه گروه مرگی بوده که فقط یه تیم ازش صعود کرده تازه اون یه تیم استقلال بوده. به‌نظرم اون گروه گروه مرگ نبوده گروه مرگ مغزی بوده»، «‏گروه مرگ یعنی تیمی که حذفش مسجل شده تا دقیقه ۹۵ داره میجنگه»، «‏خلاصه که گروه مرگ تخصص ماست.»، «‌‎ایران توی لیگ قهرمانان آسیا، باز هم عظمت، قدرت، استعداد و توانایی بالای جووناش و مربی‌های جون و ایرانیش، به رخ تیم‌های پر خرج کشور‌های حوزه ‎خلیج فارس کشید. ۳ نماینده از ایران صعود کردن»، «‏استقلال تاجیکستان بعد از گوای هند و شاهین بندر عامری... حالا استقلال؛ بعد از الدحیل و الاهلی، الهلال... جام حذفی هم که ذوب آهن»، «‏تمام بازی‌های استقلال تاجیکستان رو دیدم. دست‌کم گرفتن این تیم سمّ مهلکه. یه تیم چرک با تاکتیک بشدت ضد فوتبال. مدل مدرنیته فوتبال کی‌روش. مهم‌تر اینکه بازی برگشتی وجود نداره»، «‏این استقلال تاجیکستان ایده‌ جالبی بود. کاش چلسی هم اسمشو عوض کنه بذاره استقلال لندن»، «‏به خدا این انصاف نیست از گروه به این سختی بیای بالا بخوری به الهلال اونور از گروه گوا بیان بالا بخورن به استقلال تاجیکستان»، «‏دست‌کم گرفتن استقلال تاجیکستان یعنی خداحافظی زودهنگام با آسیا دست‌کم گرفتن این تیم توسط هواداران و باشگاه و بازیکنان پرسپولیس سبب ایجاد شوک منفی و سخت شدن مسابقه خواهد شد بارها دیده‌ایم که تیم‌های بزرگ به همین خاطر توسط تیم‌های کوچک‌تر به بدترین شکل مجازات می‌شوند»، «‏الان تو عربستان دارن میگن الهلال چقدر خوش شانسه تو گروهی به آلمالیق ازبکستان و استقلال تاجیکستان خورد تو حذفی هم به استقلال تهران»، «‏بزرگترین مزیت خوردن پرسپولیس به استقلال تاجیکستان اینه که بازی رو شبکه‌های تاجیک میدن و لازم نیست با صدای خیابانی و سیانکی نگاه کنم»، «‏بدون شک، AFC سیاسی‌ترین شعبه فیفاست که دشمنی با ما، اولویت اولش شده. پرسپولیس بهترین تیم دور گروهی؛ ولی میزبانی یک‌هشتم رو دادن استقلال‌تاجیکستان. استقلال - الهلال رو هم ظاهراً دادن به ایران، اما آخرش تو زمین بی‌طرف میندازه. ولی بسوز که ایران دور بعد ۳ نماینده داره»، «‏پرسپولیس تو مرحله گروهی که الریان و گوا رو ۴ تایی کرد باید با استقلال تاجیکستان بازی کنه که ۴ تا زده به الهلالی که باید با استقلالی بازی کنه که ۴ تا از الدحیل خورده. اوضاع خیلی ۴ در ۴ شده.»


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استقلال تاجیکستان گروه مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال