Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@09:47:34 GMT

کمک خیریه اسلامی به تهیه غذا برای نیازمندان در شیکاگو

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۲۴۰۹

کمک خیریه اسلامی به تهیه غذا برای نیازمندان در شیکاگو

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، یک مؤسسه خیریه اسلامی در شیکاگو در حال همکاری با بزرگترین شرکت تحویل غذا در ایالات متحده برای تحویل بسته‌های غذایی به نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر در سراسر کشور در ماه مبارک رمضان است.
 
خلیل دمیر، مدیر اجرایی بنیاد زکات آمریکا، به عرب نیوز گفت: بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ نیاز فوری به تغذیه فقرا را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما مؤسسه خیریه DoorDash را به خاطر اجرای مسئولیت اجتماعی خود در زمینه كمک به فقرا تحسین می‌کنیم و از سازمان‌های دیگر نیز می‌خواهیم كه این كار را انجام دهند. وی ادامه داد: ما احساس می‌کنیم در حال حاضر وظیفه ما این است که به افراد فقیر در سراسر این کشور غذا بدهیم.
 
این مشارکت به عنوان بخشی از کمپین «همدردی با گرسنگان برای انجام کار خوب» است که با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک انجام می‌شود. این خیریه همچنین بودجه‌ای را برای وعده‌های غذایی ماه رمضان از مجموعه حلال خود فراهم می‌کند.به ازای هر سفارش غذا، که برای تغذیه فقرا از طریق بنیاد زکات آمریکا انجام می‌شود یک دلار به فقرا اختصاص داده می‌شود.
 
این بنیاد خیریه همچنین وعده داده است که یک وعده غذایی اضافی برای هر عکس ارسال شده در شبکه‌های اجتماعی با برچسب‌های ZakatUS وDoorDash اهدا کند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ابلاغ تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) جهت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور که سهمیه استان بوشهر هزار واحد خواهد بود، خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی ارزان قیمت با نرخ سود پنج درصد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی جهت ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۷۷۲ واحد در قالب سه تفاهم‌نامه مشترک با کمیته امداد امام (ره) در حال پیگیری و اجرا است که با ابلاغ این تفاهم‌نامه تعداد هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در سال جاری ساخته خواهد شد و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فخرایی به سایر تفاهم‌نامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت تأمین مسکن محرومان استان همزمان تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در حال اجرا دارد که به متقاضیان علاوه بر تسهیلات ساخت مسکن، کمک‌های بلاعوض و مصالح رایگان نیز اعطا می‌گردد

کد خبر 6091989

دیگر خبرها

  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم