Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العین؛ شرکت تایوانی ایسر توضیح داد که لپ تاپ‌های جدیدی را طراحی کرده که در آن‌ها ویژگی‌های خاص و قدرتمند با طراحی زیبا با یکدیگر ادغام شده‌اند.

بیشتر بخوانید

عرضه تبلت Latitude ۷۳۲۰ دل برای رقابت با سرفیس لپ تاپ جدید شرکت ایسر

لپ تاپ Enduro Urban N3 با وزنی ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ کیلوگرمی و ضخامت ۲.۲ سانتی متر عرضه می‌شود و دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی است که با وضوح 1080p با روشنایی ۴۵۰ نیت کار می‌کند و اگرچه بدنه دستگاه جدید جمع و جور نیست، ویژگی‌های قدرتمندتری دارد که برای استفاده‌های سنگین مناسب است.

لپ تاپ جدید ایسر، با فناوری IP53 در برابر آب مقاوم است. همه پورت‌های اتصال، هدفون و صفحه کلید محافظت می‌شوند و این لپ تاپ سوراخ خروجی آب و فن ضد آب نیز دارد و علاوه بر این چهار لبه لپ تاپ برای مقاومت در برابر افتادن به زمین تقویت شده اند. تجهیزات فنی دستگاه جدید ایسر شامل پردازنده Intel Core i7-1165G۷، کارت گرافیک Nvidia GeForce MX330، رم ۳۲ گیگابایتی DDR4 و حافظه داخلی SSD، یک ترابایت است. عمر باتری تا ۱۳ ساعت ادامه دارد، لپ تاپ جدید دارای یک پورت HDMI، یک پورت USB-A 3.2 از نسل اول، یک پورت Thunderbolt 4، یک کارت خوان حافظه SD خارجی، فناوری بلوتوث 5، Wi-Fi  و بلندگو‌های استریو و یک میکروفون است.

.

تبلت جدید شرکت ایسر

تبلت جدید Enduro Urban T1 با توجه به کلاس محافظ IP53 و مقاومت در برابر سقوط طبق استاندارد MIL-STD 810H دارای مقاومت در برابر آب است و وزن آن ۶۲۷ گرم و از ضخامتش ۹.۸ میلی متر بوده که شامل یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی با نسبت ۱۹: ۶ پیکسل است. حداکثر روشنایی آن ۴۵۰ نیت است و از محافظت ضد باکتری Gorilla Glass برخوردار است. در داخل تبلت جدید یک پردازنده چهار هسته‌ای MediaTek MT8167A ARM-SoC به علاوه یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری، یک دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فناوری بلوتوث و Wi-Fi قرار دارد.

ایسر از ماه ژوئن آینده و با قیمت شروع ۷۹۹ دلار از معرفی لپ تاپ Enduro Urban N3 در بازار‌های جهانی خبر داد، اما هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه تبلت جدید Enduro Urban T1 یا قیمت‌های پیش بینی شده آن اعلام نکرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لپ تاپ شرکت ایسر ویندوز 10 لپ تاپ ایسر تبلت جدید لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم

اکانت رسمی باشگاه بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی، به معرفی پیراهن اصلی این تیم در فصل بعد پرداخت.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • این ویتامین را بخورید و این ورزش را انجام دهید؛ پوکی استخوان نمی‌گیرید
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!