Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: حاشیه‌ها می‌تواند مانند ترمز برای تیم‌ ملی باشد و آلکنو واقعا گزینه خوبی برای نیمکت ایران در توکیو است.

به گزارش برنا، مصطفی کارخانه، مربی والیبال درباره شرایط تیم ملی برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2021 در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: والیبال یک سال فشرده و مهمی را در پیش دارد و آن چیزی که ما در این مدت شاهد بودیم این است که فدراسیون تدارک بسیار خوبی را دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از برگزاری اردوهای منظم و منسجم تا جذب یک مربی با کارنامه و رزومه درخشان برای هدایت تیم ملی، فعلا چند لژیونر هنوز به تمرینان اضافه نشدند که قطعا با حضورشان کیفیت تمرینات را بهتر خواهد کرد.

او ادامه داد: هدف کاملا برای والیبال ایران مشخص است. همه تلاش می‌کنند تا پس از سال‌ها که این نسل طلایی والیبال را ساختیم نتیجه آن را در آوردگاه مهمی مانند المپیک ببینیم. این پتانسیل هم در بین بازیکنان وجود دارد و هم کادر فنی می‌توانند در راه رسیدن به هدف موثر واقع شود.

کارخانه اضافه کرد: چیزی تا لیگ ملت‌ها نمانده است همانطور که گفتم اولویت اول ما المپیک توکیو است اما این به معنی این نیست که لیگ ملت‌ها برای ما بی ارزش است و می خواهیم زنگ تفریحی برای سایر رقبا باشیم. شک ندارم تیم هم در این رویداد مهم و هم در المپیک می‌تواند نتیجه مطلوبی را به دست بیاورد.

سرمربی سابق تیم‌ملی با اشاره به حضور بهروز عطایی در تیم ملی بزرگسالان گفت: همانطور که اشاره کردم والیبال سال مهم و فشرده‌ای را در پیش دارد. ابتدا لیگ ملت‌ها و سپیس المپیک و بعد از آنهم قهرمانی آسیا، فدراسیون برای نتیجه گرفتن در این سه رویداد برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسبی داشت آلکنو واقعا گزینه خوبی برای نیمکت ایران در توکیو است. برای بعد از المپیک که بهروز عطایی بهترین گزینه بود باید به فدراسیون بابت این انتخاب درست تبریک بگوییم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عطایی هم کارنامه درخشانی دارد و هم بسیار باهوش است. البته که ماموریت سنگینی را قبول کرده است و باید یک تیم متفاوت را راهی رقابت‌های آسیایی کند. اما با شناختی را او دارم مطمئنم اتفاق های خوبی برای والیبال ایران رخ خواهد داد. در این شرایط همه باید حمایت کنیم این روزها هر حاشیه ای می تواند مانند یک ترمز برای تیم ملی باشد بنابراین کمک کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی را از والیبال ایران در میادین شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال تیم ملی برنا ایران المپیک رقابت والیبال مصطفی کارخانه بهروز عطایی لیگ ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

لیبروی اسطوره‌ای تیم برزیل به کارد فنی تیم ملی والیبال این کشور اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال برزیل در حالی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده می‌شود که پیش از این سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کرده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

برناردو رزنده، سرمربی افسانه‌ای برزیلی‌ها که پس از مسابقات انتخابی المپیک، مجددا هدایت پرافتخارترین تیم جهان را بر عهده گرفته است، کادر فنی خود را معرفی کرد که سرجینیو سانتوز، لیبرو پیشین برزیل نیز عضوی از کادر فنی است.

سرجینیو 4 مدال المپیک و 2 عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی برزیل در کارنامه خود دارد.

تیم‌های ملی ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 بامداد 17 خرداد در ژاپن به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟