Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:16:14 GMT

نیروهای امنیتی عراق ۱۰ عنصر تکفیری داعش را بازداشت کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۳۲۳۷

نیروهای امنیتی عراق ۱۰ عنصر تکفیری داعش را بازداشت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، سلسله عملیات‌های نیروهای عراقی علیه بقایای تروریست‌های تکفیری داعش در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق مواضع بقایای تکفیریها در استان دیالی را هدف قرار دادند. در جریان این عملیات، نیروهای عراقی توانستند ۱۰ عنصر تکفیری داعش را شناسایی و بازداشت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که پیشتر نیز منابع امنیتی عراق از بازداشت یک سرکرده داعشی به نام «حسام خالد نعمة داود الجنابی» در بغداد خبر داده بودند. او در عملیات‌های تروریستی زیادی علیه غیرنظامیان عراقی در بغداد دست داشته است.

این درحالی است که چندی پیش نیز نیروهای امنیتی عراق طی عملیاتی گسترده در استان کرکوک توانستند مقادیر زیادی از راکت‌های متعلق به تکفیریهای داعش را کشف کنند.

گفتنی است، در ادامه تحولات امنیتی عراق، چندی پیش هم شماری از عناصر تروریستی داعش قصد داشتند به مناطقی از استان دیالی نفوذ کنند که دخالت به موقع نیروهای مقاومت «حشد شعبی» مانع از تحقق هدف آنها شد.

کد خبر 5202432 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ارتش عراق استان دیالی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق روسیه عربستان سعودی ایران انتخابات فلسطین برجام افغانستان جو بایدن لبنان سوریه ترکیه امنیتی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس