Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش‌سوزی مهیبی صبح امروز در شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌در محل شرکت مولدان اتفاق افتاد که یکصد آتش نشان برای مهار آن در محل حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، صبح امروز آتش‌سوزی مهیبی در شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌در محل شرکت مولدان رخ داده است.

 

بلافاصله نیروهای آتش نشانی و امنیتی به محل اعزام شده‌اند و با توجه به اینکه تمام منطقه شهرک صنعتی و اطراف آن در حصار دود این آتش سوزی قرار گرفته است،  احتمالا شهرک به صورت کامل تعطیل و تخلیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به این که زمینه فعالیت شرکت مولدان در محصولات شیمیایی می باشد دود برخاسته از این آتش سوزی ممکن است سمی باشد.

 

‌سخنگوی آتش نشانی قم از حضور بیش از صد آتش نشان برای مهار آتش سوزی در کارخانه مولدان صنایع شیمی قم خبر داد.

 

حمید کریمی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم با بیان اینکه حریق ساعت‌ 6 صبح ‌به آتش نشانی اعلام شده است، گفت: با توجه به حجم و شدت این آتش سوزی و وجود مواد با قابلیت اشتعال بالا، آتش نشانی قم بلافاصله با تمام توان سنگین خود برای مهار این آتش سوزی وارد عمل شدند.

 

وی گفت: با توجه به وجود مواد اولیه فتالیک که پیش‌ساز تولید مواد پلاستیکی است کار به سختی پیش رفته است.

 

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: خوشبختانه با سرعت عمل همکاران آتش نشان از رسیدن حریق به مخازن الکل و سایر موارد قابل اشتعال جلوگیری شد.

 

کریمی با اشاره به شدت آتش سوزی و انفجار‌های رخ داده در این حادثه، گفت: یکی از خودروی آتش نشانی در این علمیات به کلی دچار حریق شد و دو تن از همکاران آتش نشان نیز به شدت دچار مصدومیت شدند که جهت درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

کریمی ادامه داد: آتش نشانی قم با اعلام وضعیت بحرانی از تمام دستگاه‌ها از جمله شهرداری، سازمان آب و سپاه درخواست کمک کرده است.

 

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: آتش سوزی حریق اطفای حریق آتش سوزی آتش نشانی قم برای مهار آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری