Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به اقدام صهیونیستها در گسترش شهرک سازی ها در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: شهرک سازی های رژیم صهیونیستی موجب آواره شدن بیش از پیش فلسطینیان می شود. این مسأله را امروز در منطقه «الشیخ جراح» واقع در قدس اشغالی شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: بدون شک اقدام صهیونیستها در گسترش شهرک سازی ها در قدس اشغالی و به ویژه الشیخ جراح، هویّت فلسطینیِ قدس اشغالی را نشانه رفته است.

پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای به افزایش شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی واکنش نشان داده بود.

در همین ارتباط، این جنبش اعلام کرد: افزایش شهرک سازی ها به ویژه در منطقه «شیخ جراح» محکوم است. امروز مقابله با طرح‌های خصمانه رژیم صهیونیستی در گسترش شهرک سازی ها یک مسئولیت ملی است.

جنبش حماس در ادامه عموم فلسطینیان را به مقابله با طرح‌های خصمانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فراخواند و گفت که فلسطینیان توطئه‌های مقامات این رژیم را در نهایت خنثی خواهند کرد.

این جنبش همچنین از اتحادیه عرب و جامعه بین‌الملل نیز دعوت کرد با طرح‌های رژیم صهیونیستی در قدس اعم از کوچاندن فلسطینیان و مصادره خانه‌ها و اراضی آنها مقابله کنند.

چندی پیش نیز خالد مشعل، رئیس حماس در خارج گفته بود: ملت ما و امت عربی و اسلامی در برابر نبرد بزرگی قرار دارد که طی آن اشغالگران به دنبال یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی هستند.

خالد المشعل در ادامه از کشورهای عربی و اسلامی خواست که به یاری ساکنان قدس اشغالی بیایند و حمایت قوی از آنها به عمل آورند.

وی از ایستادگی قدسی ها در برابر طرح های اشغالگران و اقدامات شهرک نشینان صهیونیست تمجید کرد و افزود: بدون قدس نه آینده ای برای ما وجود دارد و نه کشور و نه سرنوشتی.

کد خبر 5202439 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی قدس اشغالی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق روسیه عربستان سعودی ایران انتخابات فلسطین برجام افغانستان جو بایدن لبنان سوریه ترکیه رژیم صهیونیستی شهرک سازی ها قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، تشدید خطرناک جنایات علیه زیرساختهای غیرنظامی تحت حمایت بین‌المللی است.

در بیانیه حماس آمده است: هدف از این حمله پیچیده تر کردن بحران انسانی در غزه از طریق بستن گذرگاه و ممانعت از ورود کمکها فوری به آن است.

حماس بیان کرد: این جنایت پس از موافقت حماس با طرح میانجی گران رخ می دهد و نشانگر نیت اشغالگران برای به تعطیلی کشاندن تلاشهای آتش بس و آزادی اسیران و در راستای پیشبرد منافع شخصی نتانیاهو کابینه افراطی او است.

این جنبش از دولت آمریکا و جامعه بین الملل خواست رژیم صهیونیستی را برای توقف حملات به رفح که جان صدها هزار غیرنظامی را تهدید می کند، تحت فشار قرار دهند.

کد خبر 6099521

دیگر خبرها

  • حادثه‌ای غیرعادی در «آویویم» به وقوع پیوسته است
  • طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • مقاومت عراق مسؤولیت حمله پهپادی به ایلات اشغالی را بر عهده گرفت
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • شهرک‌نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را به حال خود رها کرده‌است
  • جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد
  • تقاضای شهرک‌نشینان از نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس + فیلم
  • واکنش حماس به جنگ اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد