Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تغییرات جزئی هم صورت گرفته شده است به درخواست شورای نگهبان و به دست هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بوده است که این موضوع را هم آقای نادران بیان کرده اند.

معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با ماجرای دستکاری جداول بودجه ۱۴۰۰، اظهار کرد: ابتدا باید گفت که اعضای کمیسیون تلفیق از درون مجلس تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی خود نمایندگان مجلس بر حسب اعتماد این افراد را انتخاب کرده اند که باید تا انتها این اعتماد باقی بماند.


وی ادامه داد: درباره دستکاری در جداول بودجه یک تصوراتی وجود داشت که این جداول دستکاری شده اند، اما بنده بعد از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدم که این جداول دستکاری نشده اند.


نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تغییرات جزئی هم صورت گرفته شده است به درخواست شورای نگهبان و به دست هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بوده است که این موضوع را هم آقای نادران بیان کرده اند.


پاشایی بهرام با اشاره به فضاسازی‌هایی علیه مجلس در رابطه با جداول بودجه سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: اینگونه فضاسازی‌ها علیه مجلس به دلیل نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر است؛ زیرا برخی‌ها می‌خواهند با این فضاسازی‌ها مجلس را تخریب کنند.


این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: متاسفانه تمام موضوعات کشور از جمله اقتصاد، معیشت و ... درگیر سیاسی بازی‌ها شده است که این مورد آفت جامعه است و ضربات جبران ناپذیری هم به کشور می‌زند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس بودجه پاشایی کمیسیون تلفیق دولت مجلس شورای اسلامی جداول بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو / اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

کد خبر: 1229019 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی