Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:08:11 GMT

زنجان با سه ورزشکار در مسابقات دارت آنلاین کشور حضور یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۳۳۹۲

زنجان با سه ورزشکار در مسابقات دارت آنلاین کشور حضور یافت

رقیه کامران، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: "سپیده ملک‌لی ۱۱ ساله، ابوالفضل کمالی راد ۱۳ ساله و نسرین مرادلو ۳۸ ساله، سه ورزشکار زنجانی بودند که برای نخستین بار در این پیکارها شرکت کردند که به حق، جسارت آنان قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه هرچند این سه ورزشکار بیمار دیابتی زنجان موفق به کسب نشان و برتری نشدند اما شرکت آنان در این رقابت ها باعث ایجاد انگیزه در میان دیگر ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان می‌ شود، اظهار داشت: این رقابت ها در رده سنی آزاد و از ۷ تا ۹ اردیبهشت ماه جاری، تحت عنوان "جام رمضان و یادبود زنده یاد محمدرضا دانش رضوی" (بیمار خاص و دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعظا مشهد) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران، اظهار داشت: ملک‌لی در این رقابت ها تا فینال این رقابت ها پیش رفت و کمالی راد نیز به ۲ برد بسنده کرد و مرادلو نیز در این دیدار نتوانست امتیازی را کسب کند اما آنچه که برای این هیات ارزشمند بود برد و باخت نه بلکه حضور مهم بود.  

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از ورزشکاران، مسابقات ورزشی بیماری خاص و پیوند اعضا به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

کامران با بیان اینکه از بهمن ۹۸ تا به امروز، با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات و جلسات تمرین ورزشکاران این هیات برگزار نمی‌شود، افزود: آخرین اعزام ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء این استان مربوط به مسابقات قهرمانی کشور قم است که در ۲ گروه همودیالیز و هموفیلی و با شرکت ۲۰۰ ورزشکار برگزار شد و تیم زنجان توانست به یک نشان نقره،  ۲ برنز و یک عنوان چهارمی، پنجمی و ششمی، به دست آورد.

وی با تاکید بر اینکه حفظ و ارتقاء سطح سلامت بیماران خاص و پیوند اعضا برای این هیات بسیار مهم است تصریح کرد: تا پایان بیماری ویروس کرونا، انجام تمرینات برای این ورزشکاران در اماکن ورزشی، ممنوع است چراکه بیماران خاص و پیوند اعضا به دلیل مصرف دارو، بسیار حساس و ضعیف هستند و لازم است تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس، دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی از سوی این بیماران به جد رعایت شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا زنجان ویروس کرونا فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا زنجان اخبار کنکور بیماران خاص و پیوند اعضا رقابت ها ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند