Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ استاد حوزه علمیه گفت: عدالت و سیره امیرالمؤمنین(ع) هنوز در جهان معرفی نشده و باید دل‌وجان و فرزندان خود را بامحبت امام علی(ع) پرورش دهیم چون توشه‌ای بالاتر از معرفت و محبت امیرالمؤمنین(ع) در دنیا نداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از‌ قم‌، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت:  امیرالمؤمنین(ع) در همه ابعاد بی‌نظیر بودند ولی متأسفانه مردم آن دوران این امام همام را به‌خوبی نشناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسول خدا با گریه فرمودند ای علی جان ماه رمضانی خواهد آمد که محاسن تو غرق در خون می‌شود، کسی که با تو دشمنی کند با من دشمنی کرده و کسی که تو را بکشد من را کشته است و به یک معنا رسول خدا هم در 21 رمضان به شهادت رسیدند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: پیامبر(ص) بارها برای امیرالمؤمنین(ع) گریه کردند، امام علی(ع) فرمود برای چه گریه می‌کنید که رسول خدا فرمودند برای غربت تو گریه می‌کنم و کینه‌هایی را مشاهده می‌کنم که پس از من علیه تو وجود دارد.

آیت‌الله خاتمی: جریان ولایت ستیز امام علی(ع) را به شهادت رساندبرپایی مراسم قدر در حرم هلال بن علی(ع) آران و بیدگل به روایت تصویر

فرحزاد عنوان کرد: از امام باقر(ع) سؤال شد جنگ‌های دوران رسول خدا سخت‌تر بود یا امام علی(ع) که امام باقر(ع) فرمودند جنگ‌های امام علی(ع) به خاطر رسول خدا با مشرکان جنگ می‌کردند ولی امیرالمؤمنین(ع) با طلحه و زبیر و مسلمانان نماها جنگ کردند.

وی تصریح کرد: روایت داریم رسول خدا و امیرالمؤمنین(ع) در سن 63 سالگی از دنیا رفتند، 17 عدد موهای رسول خدا سفید شده بود ولی امیرالمؤمنین(ع) به خاطر زجر و مشکلاتی که دیدند همه موهایشان سفید شد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: در روایت داریم که شب آخر عمر امیرالمؤمنین(ع) یک‌لحظه خوابیدند و پیامبر(ص) را در خواب دیدند و گفتند ای رسول خدا به تو شکایت می‌برم از کینه‌توزی امت از بس مرا اذیت کردند و رسول خدا فرمودند دعا کن و امام علی(ع) دعا کردند و گفتند مرا ببر و بهترین مردم را نصیبم کن و به حضرت زهرا(س) و رسول خدا ملحق شدند.

فرحزاد خاطرنشان کرد: عدالت و سیره امیرالمؤمنین(ع) هنوز در جهان معرفی نشده و باید دل‌وجان و فرزندان خود را بامحبت امام علی(ع) پرورش دهیم چون توشه‌ای بالاتر از معرفت و محبت امیرالمؤمنین(ع) در دنیا نداریم.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیرالمؤمنین ع امام علی ع رسول خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان

(تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان

دیگر خبرها

  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام