Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:25:14 GMT

۶ هزار نمونه‌گیری ویروس کرونا در شهرستان بروجن انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۳۸۲۳

۶ هزار نمونه‌گیری ویروس کرونا در شهرستان بروجن انجام شد

محمدحسن کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: همچنین از این تعداد تاکنون ۳۰ نفر در شهرستان بروجن به‌علت ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

کرمی تصریح کرد: هم‌اکنون افزون‌بر ۹۰ درصد از کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بازاریان، مردم و گروه‌های مختلف از ماسک استفاده می‌کنند و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن یادآور شد: گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار همچنان تعطیل و فعالیت آنان ممنوع است.

کرمی اظهار داشت: به‌طور یقین با رفع این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها، میزان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

هم اینک ۵۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری است که از این تعداد ۶۸ نفر با حال عمومی بد در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۱۱ هزار و ۶۹۱ مورد نمونه‌گیری کرونا در استان انجام شده که بر اساس آن ۳۹ هزار و ۶۳۲ مبتلا به این ویروس شناسایی شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بروجن پروتکلهای بهداشتی چهارمحال وبختیاری ماسک فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بروجن پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا بروجن پروتکلهای بهداشتی چهارمحال وبختیاری ماسک فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد