Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر دار وزارت بهداشت از شناسایی نوع کرونای جدید در شوط در آذربایجان غربی خبر داد.

دکتر گویا روز گذشته ۱۱اردیبهشت در جمع خبرنگاران منطقه آزاد ماکو در محل فرمانداری شوط گفت: طی روز های گذشته همکاران بهداشت و درمان در بررسی وضعیت شوط از جهت همه گیری کرونا ویروس و انجام اقدامات پیشگیرانه برای این بیماری متوجه شدند که چندین مورد مشکوک به ابتلای بیماری کرونا در یک کارخانه این شهرستان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله تمام کارگران این کارخانه مورد آزمایش قرار داده شده اند که در بین کارگران بیمار شناسایی شدند که خوشبختانه حال همه خوب هستند و نیازی به بستری شدن در بیمارستان  نداشتند.

به گفته گویا ۷ نفره مبتلا به نوع جدید ویروس کرونا از راه دور تحت نظر هستند و در شرایط قرنطینه تمامی مراقبت‌های لازم تا ۱۴ روز از آنها و تمام کارگران انجام می شود.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر دار وزارت بهداشت همچنین با تاکید براینکه چندین نوبت مجدداً از کارگران آزمایشها انجام خواهد شد، افزود: ظرف ۱۴ روز چنانچه اطمینان پیدا کنیم که موردی از ابتلا به عفونت جدید در بین اینها نیست کارخانه با شرایط عادی خود بازگشایی خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه این موارد شناسایی شده یکی از انواع ویروس کرونا است، افزود: این نوع ویروس شناسایی شده، ویروس جدیدی است که خوشبختانه این کارگرانی که مبتلای به این عفونت تشخیص داده شده همگی حالشان مساعد است.

و ی ادامه داد: همچنان مردم به رعایت شیوه نامه ها ادامه بدهند و ذهن خود را درگیر عناوین و یا اسامی گوناگون ویروس های جهش یافته کرونا نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس نوع جدید ویروس کرونا منطقه آزاد ماكو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد