Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دفتر رئیس جمهوری از تصمیم عجیب سازمان صدا و سیما در کاهش پخش زنده سخنرانی‌های رئیس جمهوری با تصمیم ستاد انتخابات این سازمان خبر داد.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«روحانی در روز ‎کارگر و روز ‎معلم، به گفت‌وگو با نمایندگان این دو قشر معزز می‌نشست، اما سخنان امسال او در دیدار با معلمان و کارگران با تصمیم ستاد انتخابات ‎صداوسیما و ایجاد محدودیت پخش زنده‌ی رییس‌جمهور به سه جلسه‌ در هفته (ستاد ‎کرونا، هیأت دولت و پنجشنبه‌های‌ افتتاح)، روی آنتن نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش ایسنا، شنبه ۳۱ فروردین امسال نیز رسانه ملی از پخش زنده سخنرانی رئیس‌جمهوری در نشست با فعالان سیاسی به مناسبت ماه مبارک رمضان سر باز زد که این اقدام واکنش معزی را در پی داشت؛ معاون دفتر رئیس جمهوری در این زمینه گفت که این جلسه علی‌رغم هماهنگی‌های لازم و موافقت رئیس سازمان ‎صداوسیما برای پخش زنده‌ی سخنرانی‌های رئیس جمهوری در نشست‌های ‎رمضان، به دلیل مخالفت رئیس ‎شبکه خبر از آنتن زنده‌ی این شبکه حذف شد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهوری پخش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد

با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن برمهانی معاون سیما، در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم‌اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام کرده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذیربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتاً نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تأکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی