Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش مقابل فولام در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس راضی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل فولام در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس که جایگاه خود در رده چهارم جدول رده‌بندی را استحکام بخشیدند، پس از این دیدار گفت: بازی بی‌نقصی را از تیم شاهد بودیم و باید از بازیکنان بابت ارائه چنین عملکردی تمجید کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضروری بود که برای چنین بازی مهمی با تمام تمرکز آماده شویم.

سرمربی آلمانی چلسی ادامه داد: خیلی مهم بود که از لحاظ فیزیکی و ذهنی آماده این بازی باشیم، به همین خاطر باید ازبازیکنانم قدردانی کنم. ما برد مهمی کسب کردیم و با ذهنی باز پا به این دیدار گذاشتیم و حالا بدون هیچ پشیمانی به بازی چهارشنبه با رئال مادرید فکر می‌کنیم.

چلسی قرارداد سیلوا را تمدید می‌کند

چلسی در حالی چهارشنبه شب در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌رود که در بازی رفت در مادرید به تساوی یک-یک دست یافت.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا توماس توخل رئال مادرید لیگ برتر انگلیس چلسی لیگ قهرمانان اروپا توماس توخل رئال مادرید لیگ برتر انگلیس چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ وضعیت تیمش در آستانه بازی با رئال مادرید در در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای رئال مادرید خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: در مورد در اختیار داشتن لایمر و دلیخت برای بازی فردا نمی‌توانم بگویم که صد درصد آنها را در اختیار خواهیم داشت. آنها هنوز دارند تست‌های نهایی را پشت سر می‌گذارند. اوضاع لایمر اما نسبت به ماتیس و اوپامکانو بهتر به نظر می‌رسد. باید چند ساعت دیگر صبر کنیم و بعد ببینیم آنها در تمرین چطور خواهند بود.

وی همچنین در تمجید از سرمربی رئال مادرید که سابقه هدایت بایرن مونیخ را هم در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، اظهار داشت: کارهایی که آنچلوتی به عنوان بازیکن و مربی برای فوتبال انجام داده، فوق‌العاده است. او یک اسطوره است اما همچنان مؤدب و فروتن است که این فوق‌العاده است. کارلتو در آستانه به ارمغان آوردن یک قهرمانی دیگر در لالیگا برای رئال است و تیمش را هم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسانده است.

سرمربی بایرن تصریح کرد: ما در تقابل با رئال مادرید به تاکتیک‌ها و البته شانس نیاز ئداریم. ما به ترکیب این دو و تعادل تیمی خوبی نیاز داریم. بازیکنان برنامه و ایده می‌خواهند و در کنارش به آزادی عمل و البته شانس نیاز دارند. برای شکست دادن رئال مادرید به این پکیج نیاز است.

عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل

توخل در ادامه تأکید کرد: بازی نیمه‌نهایی کمی حس فینال را دارد و نگرش من این است که ترکیبی شبیه به ترکیب فینال را روانه این بازی خواهم کرد. اگر چهار بازیکن مصدوم ما به بازی فردا نرسند، این عدد بزرگی است اما ما هر کاری که از دست‌مان ساخته باشد در بازی فردا انجام خواهیم داد. ما می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم و در آنجا قهرمانی را از آن خود کنیم. ما آماده‌ایم و اعتماد به نفس بالایی داریم. شکست آرسنال مهم بود و حالا باید با رئال مادرید مصاف کنیم.

وی در خصوص هافبک انگلیسی رئال مادرید که در اولین فصل حضورش در این تیم درخشان ظاهر شده، گفت: بلینگام بازیکن برجسته‌ای است که از پیشرفت شگفت‌انگیزش لذت می‌برد. این کار را تنها با شخصیتی بزرگ می‌توان انجام داد. جود بازیکنی کلیدی برای بایرن است و ما سعی خواهیم کرد تا راهکارهایی برای مهار او و دیگر بازیکنان رئال پیدا کنیم.

سرمربی بایرن مونیخ درباره اظهارنظرهای اخیر اولی هوینس که به نوعی توانایی او برای کار با بازیکنان جوان را زیرسؤال برده بود، خاطرنشان کرد: موضوع از نظر من مختومه است و نمی‌خواهم اظهارنظر بیشتری در این خصوص کنم. تمرکز من تنها روی بازی فردا است.

تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت 22:30 فردا (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)