Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:49:37 GMT

حذف کامل دفترچه های کاغذی درمان تا ۶ ماه آینده در کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۴۳۱۹

حذف کامل دفترچه های کاغذی درمان تا ۶ ماه آینده در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی، با اشاره به اجرای نسخه نویسی الکترونیکی در کشور و کاهش کاربرد دفترچه‌های کاغذی درمان، افزود: روند پیشرفت این برنامه در بخش خصوصی و دولتی قابل قبول بوده و در بخش خصوصی ۹۵ درصد مطب‌ها و بیش از این میزان مراکز پاراکلینیک و داروخانه‌ها به سیستم الکترونیکی متصل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط برای کاهش کاربرد دفترچه کاغذی وجود داشته و می‌توان نسخه الکترونیکی را جایگزین کرد، البته ممکن است در زیرساخت‌ها مشکلاتی وجود داشته باشد که نیازمند صرف زمان است.

ناصحی درباره زیرساخت‌های لازم برای اجرای نسخه نویسی الکترونیکی، گفت: در استان کردستان به عنوان یکی از مناطق کم برخوردار استقرار نسخه الکترونیکی در بخش خصوصی به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده و در بخش دولتی نیز از اسفند ۹۹ اجرای طرح در دستور کار قرارگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در بیمه سلامت بر اساس صندوق‌های پنج گانه اجرای نسخه نویسی الکترونیکی آغاز شده و از اردیبهشت دفترچه کاغذی به صورت تدریجی چاپ نخواهد شد، اظهار داشت: امیدواریم در ۶ ماه آینده نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در سطح کشور به طور کامل اجرا شده و دیگر در بیمه‌های مختلف شاهد استفاده از دفترچه کاغذی نباشیم.

کد خبر 5202519

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بیمه سلامت نسخه الکترونیک ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا آسم و آلرژی ستاد ملی مقابله با کرونا شیوع کرونا سازمان غذا و دارو اهدای خون سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سرطان دانشگاه علوم پزشکی ایران علیرضا زالی کووید 19 نسخه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ۵۰ زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی در مراسمی، آغاز زندگی مشترکشان رو جشن گرفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی