Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@08:06:29 GMT

حمایت و تبعیت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان(عج) است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۴۳۴۶

حمایت و تبعیت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان(عج) است

حجت الاسلام اکبرحسینی حمایت و تبعیت از ولی فقیه را اطاعت از امام زمان(عج) دانست و گفت: انتخاب اصلح وظیه ما برای اطاعت از ولی فقیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «میرشمس اکبر حسینی» شب گذشته(۱۱ اردیبهشت) در مراسم احیای شب‌های قدر در مسجد امام رضا(ع) گلسار رشت با بیان اینکه سیره ائمه معصومین(ع) الگویی عملی برای هدایت درست مسیر زندگی است گفت: مومن در عمل به کلام اهل بیت(ع) وظیفه دارد که نیازمند نگاه میدانی و تمام عیار است تا منجر به وفاق عملی شده و تعالی بخش زندگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این خطیب گیلانی دوران امامت امیرالمومنین(ع)را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه بعد از رحلت پیامبر(ص) دشمنان تلاش کردند اسلام را از صحنه جامعه بیرون کنند افزود: هدف دشمنان حذف اسلام با شیوه‌ها و ابزار گوناگون بود که همچنان این توطئه‌ها ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه مومن بصیر است و باید نگاه عمیق به دشمنی‌ها داشته باشد تصریح کرد: هر محبی می‌تواند در هر جایی که احساس تکلیف می‌کند به وظیفه خود به صورت زبانی، عملی و نوشتاری در فضای مجازی و حقیقی عمل کند.

 

اکبرحسینی  بصیرت را دشمن‌شناسی و رصد اهداف دشمن دانست و اظهارداشت: باید به وظیفه خود نسب به اسلام، نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی عمل کنیم و چهره‌های گوناگون دشمن را بشناسیم.

 

وی با بیان اینکه در دوران امام علی(ع) دشمن گستاخ بود و به روش‌های محتلف حضرت را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد اذعان کرد: احیا یعنی دین خدا را زنده نگه داشتن، نشر در جامعه و تبیین درست آن که از تکالیف مومنان است.

 

این خطیب گیلانی جایگاه اهل بیت(ع) را یک جریان هدایتی از سوی خداوند برای جامعه بشری دانست و بیان کرد: این جریان هدایتی تا قیامت ماندگار است و هیچ کس قادر به حذف آن نخواهد بود و ما باید خادمین دین اسلام باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه مومن باید هوشیار باشد اذعان کرد: دعاها ضمن توسل مومن برای دست یابی به خواسته هایش، راهکاری برای پیاده سازی عملی دین در جامعه است.

 

اکبرحسینی با بیان اینکه دشمن با تمام توان درصدد انحراف و حذف دین از جامعه بشری است تاکید کرد: حمایت و تبعیت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان(عج) است. امروز باید از ولی فقیه خود پیروی کنیم و اگر غفلت کنیم تمام دعاها و عبادات ما ناچیز خواهد بود و این یعنی جریان انحراف.

 

وی با تاکید بر ایستادگی در برابر دشمنان دین خدا گفت: دشمنان برای دین اسلام مرز قائل نیستند و ما هم برای حفاظت از دین اسلام در هرجایی وظیفه‌مند هستیم.

 

اکبرحسینی با اشاره به نفوذی‌ها که بارها رهبر معظم انقلاب بدان اشاره کردند و خواستار شناخت این جریان توسط عموم جامعه شدند گفت: در بزنگاه ها تکلیف‌مند هستیم و اگر بدان درست عمل نکنیم در آسیب به دین اسلام شریک هستیم.

 

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح وظیه ما برای اطاعت از ولی فقیه است خاطرنشان ساخت: باید با تربیت نیروهای مومن و متعهد، همراه ولی فقیه خود در مقابله با دشمن باشیم.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از ولی فقیه شب های قدر انتخاب اصلح دشمن شناسی ولی فقیه دین اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع عظیم مردم مشهد که به حمایت از طرح نور گرد هم آمده بودند در بخشی از سخنان خود عنوان داشت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسؤولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094570

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • شناخت درست اهل بیت و تبعیت از آنها از واجبات است
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد