Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور یحیی نظری فرماندار شهرستان سنندج، یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، کمال حسینی مدیرکل جذب و توسعه سرمایه گذاری استانداری ، رادپور مدیر عامل بانک رفاه ، آرمان وطن دوست معاون گردشگری و سرمایه گذاری ، راست خدیو بخشدار کلاترزان و تنی چند از مسئولین استان و شهرستان راهکارهای حمایت و توسعە زیرساختهای طرح در دست ساخت روستای نگل با سرمایه گذاری خسرو مهرزاد طی بازدیدی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ یعقوب گویلیان در این بازدید  گفت: این طرح در  زمینه گردشگری تفریحی خدمات ارائه خواهد داد و در داری بخش هایی از جمله، پل معلق شیشه ای بە طول ٤٥٠ متر، جامپینگ بە ارتفاع ٨٨ متر، ایگل زیپ بە طول ٤٥٠ متر،  زیپلاین بە طول ٣٧٠ متر، سوینگ و رافتینگ بەطول ٤ کیلومتر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ تعاونی با ۱۸۵ هزار عضو در استان وجود دارد که ۱۸ هزار نفر نیز به صورت مستقیم در آن‌ها مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرزاد پیشکاری ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کارگران نقش تعیین کننده‌ای داشته و همگام با سایر اقشار جامعه در پیروزی انقلاب و پس از آن نیز در جنگ تحمیلی و صحنه‌های مختلف از کیان کشور دفاع کرده‌اند.

وی افزود: رشد و شکوفایی کشورمان را مرهون کار و تلاش کارگران هستیم و کارگران ستون فقرات اقتصادی کشور هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: در حوزه روابط کار ۱۹۲۸۴ واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که در طول سال گذشته توسط بازرسان ۱۹۰۰۰ بازرسی از این واحدها در راستای صیانت از جان کارگران و ایمنی و بهداشت محیط صورت گرفته است.

پیشکاری با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار پرونده کارگران استان در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: بالغ بر ۲۲۴ هزار نفر از مردم کردستان به‌صورت مستقیم بیمه خود را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنند که در مجموع حدود ۷۰۰ هزار نفر در استان کردستان مخاطب مستقیم وزارت کار در کردستان هستند.

وی تصریح کرد: در واحدهای ۵۰ تا ۵۰۰ نفر نیز خانه‌های بهداشت راه اندازی شده و ۹۲ کارگاه آموزشی نیز در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی کارگران در استان برگزار شده است‌.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار تعاونی با ۱۸۵ هزار عضو در استان وجود دارد که ۱۸ هزار نفر نیز به صورت مستقیم در آن‌ها مشغول به کار هستند.

کد خبر 749418

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری