Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی‌زاده رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: رهبر معظم انقلاب از معلمان به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور یاد کردند و ما معتقدیم دانشگاه فرهنگیان قرارگاه پیشرفت است.

او با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان جایگاه اساسی در تعلیم و تربیت کشور دارد که برنامه‌های راهبردی خود را تنظیم و در این مسیر حرکت می‌کند، افزود: در خراسان جنوبی تاکنون پردیس امام سجاد (ع) و پردیش شهید باهنر برنامه‌های متنوعی را اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده بیان کرد: پس از گذشت ۸۴ سال سابقه تربیت معلم در استان، یک قطعه زمین ۱۰ هکتاری برای ساخت پردیس جدید دانشگاه با مساعدت بنیاد مستضعفان و با همکاری استانداری و اداره کل راه و شهرسازی به دانشگاه فرهنگیان واگذار شد که عملیات اجرایی در آن آغاز شده است اما مشکلاتی در صدور پروانه دارد که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مربوطه این مشکل حل شود تا فضای مناسبی برای دانشجو معلمان احداث شود.

بیشتر بخوانید

 آغاز عملیات اجرایی ساختمان دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی از تشکیل بنیاد خیران حامی دانشگاه فرهنگیان و مرکز نیکوکاری نهال انقلاب خبر داد و تصریح کرد: طرح جهاد علمی و تربیتی یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان است که با همکاری بسیج فرهنگیان، آموزش و پروش و بسیج دانشجویی برای خدمات رسانی به مناطق محروم و دانش آموزانی که امکان استفاده از شبکه شاد ندارند در حال اجرا است.

او با بیان اینکه دانشجو معلمان در دو مرحله این کار را انجام می‌دهند که مرحله دوم هنوز استمرار دارد، عنوان کرد: در حوزه آموزش مجازی جزو سه استان برتر کشور هستیم که با همکاری دانشگاه بیرجند فعالیت‌های آموزش مجازی، از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا آغاز شد.

مهدی زاده با اشاره به انجام فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی در این دانشگاه، اظهار کرد: مراسم جزء خوانی قرآن در ماه رمضان، ویژه برنامه دوشنبه‌های قرآن، مسابقات تفسیر قرآن و مربی نمونه، برنامه طوبی معرفت، کارگاه مهارت معلمی و مشاوره با دانشجو معلمان از جمله برنامه‌های فرهنگی دانشگاه است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی از برگزاری کنگره شهدای دانشجو معلم در خردادماه و مهرماه خبر داد و گفت: دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی  رتبه دوم مقالات داخلی و رتبه سوم همایش‌های علمی و پژوهشی در بین دانشگاه‌های فرهنگیان کشور را داراست.

انتهای پیام / س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم جهاد علمی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • گرامیداشت روز معلم
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان