Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید بیگی گفت: حالا که تیم استقلال به عنوان صدرنشین صعود کرده نباید از یاد ببریم که داوری‌ها هم کاملاً به ما صدمه زد

سعید بیگی می گوید باید به بازی استقلال و الهلال عربستان نگاه ملی شود.

به گزارش طرفداری، سعید بیگی پیشکسوت آبی پوشان به مهر گفت:

کاری که استقلال انجام داد، به هیچ وجه کار کوچکی نبود و عملکرد مجموعه آبی‌ها قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما زمانی به ارزش افزوده عملکرد این تیم پی می‌بریم که مشاهده می‌کنیم بچه‌های ما در نبردی کاملاً نابرابر با تیم‌های تا بُن دندان مسلح شرکت کرده و به این موفقیت دست یافتند.

پیشکسوت آبی‌ها اضافه کرد:

حالا که تیم به عنوان صدرنشین صعود کرده نباید از یاد ببریم که داوری‌ها هم کاملاً به ما صدمه زد. در دیدار اول برابر الدحیل که شکست خوردیم یک پنالتی واضح روی مهدی قائدی گرفته نشد و در دیدار دوم با همین تیم که بازی مساوی شد، یک پنالتی کاملاً اشتباه به سود تیم قطری اعلام شد که اگر این اشتباهات داوری نبود، شاید به جای یک شکست و یک تساوی مقابل الدحیل، یک پیروزی و یک تساوی نصیب ما می‌شد و به جای یک امتیاز، ۴ امتیاز از این تیم می‌گرفتیم و الان مجموع امتیازات استقلال ۱۴ بود.

هافبک سابق تیم استقلال اضافه کرد:

حالا که باید در مرحله بعدی مسابقات با الهلال عربستان دیدار کنیم، باید تاکید کنم در آن دیدار قطعاً الهلال تیمی نخواهد بود که در مرحله گروهی مسابقات حضور داشت و با زحمت و استفاده از شانس به دور بعدی رسید. همانطور که در اخبار هم داشتیم، این تیم عربستانی که هدفش قهرمانی آسیاست، قطعاً از همه ظرفیت‌های مالی خود برای رسیدن به این مقصود استفاده خواهد کرد. آنها دست به تقویت تیم شان زده و با حداکثر قدرت به دیدار نماینده کشورمان می‌آیند.

بیگی ادامه داد:

هیات مدیره و تیم مدیریتی استقلال باید از همین الان به فکر باشد تا نه تنها تیم برای این دیدار مهم تضعیف نشود، بلکه تا حد امکان تیم را تقویت نمایند. این بازی در تاریخ باشگاه استقلال بسیار مهم است و باید به چشم یک بازی ملی به آن نگاه شود.

او در خصوص قرعه سخت استقلال در این مرحله از لیگ قهرمانان گفت:

ما به این قرعه‌های سخت عادت داریم. همانطور که از یک گروه سخت عبور کردیم، انشاءالله از تیم پر قدرت عربستانی هم عبور کرده و راهی مرحله بعدی مسابقات خواهیم شد.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با دکتر ذوالفقارنسب: تماشاگر نباشد چیزی از فوتبال نمی ماند؛ از هر 10 تماشاگر 9 نفر به علی کریمی رای می دهند عبور پرسپولیس از استقلال، کاشیما و اولسان صحنه ای باورنکردنی از مظاهری بعد از بازی با الشرطه / عکس دنی آلوز: مسی به یاد بیاورد جایی بهتر از بارسلونا وجود ندارد؛ هرکس از این تیم رفته پشیمان شده آاس رم به دنبال جذب میلیک؛ سردار آزمون، گزینه آلترناتیو مائوریتزیو ساری!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی پس از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر سعی در خروج از این روند برابر استقلال خوزستان داشت و علی‌رغم اینکه روی حرکت سریع و پاس مجید عیدی و ضربه تمام کننده رضا جعفری به گل رسید، اما با فرصت‌سوزی زیاد در نهایت به تساوی در این بازی رضایت داد.

ملوان انزلی که حملات خطرناکی از جناحین دارد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم روی نفوذ مجید عیدی از جناح راست زمین بارها موقعیت‌سازی کرد که اگر دقت مهاجمان این تیم بود، شانس کسب پیروزی پُر گل داشتند که این اتفاق نیفتاد و فقط یکبار موفق به گلزنی شدند.

مجید عیدی که فصل موفقی را در ملوان انزلی پشت سر می‌گذارد و 24 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان با فرار از سمت راست خط دفاعی تا پشت محوطه جریمه حریف سعی در ثبت یک پاس گل دیگر داشت که یکبار رضا جعفری از پاس او استفاده کرد و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.

مدافع راست ملوان انزلی در دیدار مقابل استقلال خوزستان توانست چهارمین پاس گل فصل خود را بدهد و به جمع برترین پاسورها اضافه شود.

دیگر خبرها

  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!