Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره بانک مسکن از واریزی ۷۱۱۳ میلیارد تومان توسط متقاضیان طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: روند پرداخت وام واحدهای این طرح سرعت گرفته است. - اخبار اقتصادی -

محمدحسن علمداری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره جدیدترین آمار مربوط به طرح ملی مسکن اظهار کرد: تا امروز 221 هزار و 536 نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن در شعب بانک مسکن افتتاح حساب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموع واریزی متقاضیان تاکنون 7 هزار و 113 میلیارد تومان است.

وی با بیان این‌که این مبلغ به 1400 پروژه طرح ملی مسکن تزریق شده است، افزود: تاکنون 603 پروژه برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند که شامل49 هزار و 170 واحد است. پرونده این تسهیلات در مراحل مختلف قرار دارد و هنوز برای 27 هزار واحد نیز پرونده تشکل نشده چراکه باید پروژه‌ها به پیشرفت 10 درصدی برسند.

عضو هیئت مدیره بانک مسکن با اشاره به تسریع روند پرداخت تسهیلات به واحدهای طرح ملی مسکن،‌یادآور شد: در زمان حاضر 67 پروژه برای 3166 واحد آماده امضای قرارداد است. ضمن این‌که 101 پروژه نیز در دفترخانه‌ها در حال تکمیل برای دریافت وام هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک مسکن طرح ملی مسکن بانک مسکن طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر