Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از انگجت، شرکت اپیک گیمز از دادخواست علیه شرکت اپل استفاده می‌کند تا سازنده آیفون را به حریص بودن و انحصارگرا بودن متهم کند. شاهد خبره اریک بارنز شهادت داد که ظاهرا اپ استور اپل دارای حاشیه سود عملیاتی ۷۷.۸ درصد در سال ۲۰۱۹ بود که از ۷۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد در سال ۲۰۱۸ افزایش یافته است. وی همچنین ادعا‌های شاهد اپل را که گفته بود شما نمی‌توانستید عملا سود را محاسبه کنید، با اشاره به اطلاعات گروه برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل مالی شرکت به عنوان مدرک، رد کرد.

پینگ پنگ اپیک و اپل در دادگاه

اپل بدون تعجب مخالف بود. این شرکت فناوری گفت که محاسبات حاشیه سود به سادگی اشتباه است و قصد دارد در دادگاه با این اتهامات مبارزه کند. شاهد این شرکت، ریچارد اشمالنسی، ادعا کرد که بارنز در حال بررسی یکی از عناصر اکوسیستم iOS است که حاشیه عملکرد آشکار را مخدوش می‌کند. وی گفت که رقم واقعی "قابل توجه" نبود، و افزود که شما بدون بررسی زمینه وسیع‌تر دستگاه‌ها و خدمات نمی‌توانید سود اپ استور را محاسبه کنید. اشمالنسی گفت، این شرکت سود و زیان خود را بر اساس محصولات و خدمات محاسبه نمی‌کند.

هیچ تضمینی وجود ندارد که دادگاه نظر بارنز را بپذیرد. حاشیه سود ناخالص کلی اپل به طور معمول نسبت به بسیاری از صنایع زیاد بوده است، اما هرگز به این میزان بالا نبوده است و طبق رقم ارائه شده در آخرین سه ماهه زمستان، حاشیه سود شرکت ۴۲.۵ درصد بوده است. اپل همچنین تمایل دارد که اپ استور را به عنوان راهی برای فروش سخت افزار و نه یک پول ساز در نوع خود، به نمایش بگذارد.

با این حال، شهادت بیشتر توضیح می‌دهد که چگونه شرکت اپیک با شروع دادگاه در ۳ مه، پرونده خود علیه اپل را پیگیری می‌کند. خالق Fortnite نه تنها می‌خواهد اپل را به عنوان یک شرکت ضد رقابتی نشان دهد، بلکه می‌خواهد نشان دهد با سواستفاده از برنامه iOS سود‌های کلانی به دست می‌آورد.

بیشتر بخوانید

جدال اپیک گیمز و اپل همچنان ادامه دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اپل شرکت اپل فروشگاه اپیک گیمز حاشیه سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های مجله ادبی ناداستان و پایگاه خبری رویداد۲۴ با حضور اعضای منصفه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اکبر نصراللهی؛ سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی اظهار کرد: اتهام محمد حیدری؛ مدیرمسئول رویداد 24 در شکایت مهدی قدیمی؛ مدیرعامل شرکت واسپاری ملت "نشر مطالب خلاف واقع" در مطلبی با عنوان حقوق 170 میلیون تومانی مدیرعامل شرکت لیزینگ ملت با دستور مدیر بانک ملت! در نوزدهم تیر 1402 بود که در آن گفته شده است «مهدی قدمی» مدیرعامل شرکت واسپاری ملت، از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملت، «نجومی بگیر» است.

وی افزود: هیئت منصفه بعد از شنیدن دفاعیات متهم محمد حیدری؛ مدیرمسئول رویداد 24 را با اکثریت آراء مجرم دانست و مستحق تخفیف ندانست.

نصراللهی ادامه داد: پرونده دیگری که مورد بررسی گرفت مربوط به آرش صادق‌بیگی؛ مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجله ناداستان و مهدی طلوعی؛ سردبیر مجله مذکور به اتهام اشاعه منکرات و اشاعه تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی بود که هیئت منصفه در این پرونده هم با اکثریت آرا متهمان را مجرم شناخت اما مستحق تخفیف دانست.

نصراللهی در پایان گفت: رای دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات محمد حیدری؛ مدیرمسئول رویداد 24، آرش صادق‌بیگی؛ مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجله ناداستان و مهدی طلوعی؛ سردبیر مجله مذکور که به ریاست قاضی کریمی در شعبه 9 دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقباً صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد