Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:02:41 GMT

اصفهان از قله اپیدمی کرونا درموج چهارم عبورکرد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۴۸۳۹

اصفهان از قله اپیدمی کرونا درموج چهارم عبورکرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا فدایی مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه از سه شنبه هفته گذشت واکسیناسیون عمومی با واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال در استان اصفهان آغاز شده است، گفت: برای اجرای این فاز از واکسیناسیون ۸۰ هزار نفر شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۱۰۷ هزار دُز واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شده است، ابراز داشت: ۱۰ هزار دُز از این واکسن روز گذشته به دانشگاه ارسال شده است.

آغاز واکسیناسیون سالمندان و بیماران خاص در اصفهان

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه واکسیناسیون افراد سالمند بالای ۸۰ سال تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت، افزود: موازی با این امر واکسیناسیون افراد با بیماری‌های خاص نیز آغاز شده و این امر به صورت تدریجی انجام می‌شود.

او همچنین با اشاره به اجرای فاز کارآزمایی بالینی واکسن تولید مشترک ایران – کوبا گفت: برای اجرای این طرح در اصفهان سه هزار نفر داوطلب ثبت نام کردند و روزانه ۳۰۰ نفر از آن‌ها برای معاینه و انجام واکسیناسیون فراخوان می‌شوند.

عوارضی برای واکسن تولید مشترک ایران – کوبا مشاهده نشده است

فدایی با بیان اینکه خوشبختانه با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تاکنون واکسن تولید مشترک ایران – کوبا عوارض خاصی را نداشته است، ابراز داشت: هر چند روز یکبار با افرادی که واکسن را دریافت کرده تماس گرفته و شرایط آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

او همچنین در خصوص وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان تصریح کرد: وضعیت استان بیانگر عبور از قله اپیدمی است و تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونا تا حدودی رو به نزول است، اما برای قضاوت در این زمینه خیلی زود است و باید همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز بهداشت بستری بیماران کرونایی واکسیناسیون کرونا استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری دور یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی و تعیین تیم های راه یافته به دور بعدی این پیکارها، چهره تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

بدون شک، حذف پرسپولیس در دور قبل، مهمترین اتفاق بازی های برگزار شده بود و حالا سایر تیم ها باید در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان لیگ به مصاف هم بروند.

بدین ترتیب و با اعلام سازمان لیگ، برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام تبریز
گل گهرسیرجان – هوادار تهران – ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
فولادمبارکه سپاهان اصفهان – ملوان انزلی – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان