Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@07:58:53 GMT

تله انفجاری جلوی پای محمود احمدی‌نژاد!

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۴۸۵۵

تله انفجاری جلوی پای محمود احمدی‌نژاد!

حسین کنعانی مقدم، عضو جبهه ایستادگی درباره تحرکات احمدی‌نژاد و میزان خطرناک بودن رفتار‌های او برای جریان اصولگرا اظهار داشت: احمدی‌نژاد مانور سیاسی می‌دهد، اما می‌داند که ممکن است در انتخابات آینده صلاحیتش تایید نشود؛ اما رای خود را جمع می‌کند برای اینکه از فرد دیگری حمایت کند.

به گزارش خبرآنلاین، این چهره اصولگرا گفت: دوم اینکه به نظر می‌آید به دنبال فضاسازی است که خودش را به عنوان یک اپوزیسیون داخلی مطرح کند و آرای خاکستری را به سمت خودش سرازیر کند، یعنی هر کسی مخالف نظام اسلامی می‌گوید باید برویم به احمدی نژاد رای بدهیم چرا که بهتر از این اپوزیسیون داخلی پیدا نمی‌کنیم که موقعیت و جایگاه نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی نژاد خودش را به عنوان یک تله انفجاری وارد می‌کند که ممکن است به مرگ سیاسی‌اش ختم شود.

محسن هاشمی و عارف فقط می‌توانند انتخابات را گرم کنند

کنعانی مقدم درباره حضور افرادی مثل پزشکیان، عارف و هاشمی در عرصه انتخابات با بیان اینکه همه هیزم انتخابات هستند و فقط می‌تواند انتخابات را گرم کنند، بیان کرد: در عین حال اصلاح طلبان اعتماد عمومیشان را از دست داده‌اند و باید به دنبال اعتمادسازی بروند. کسی می‌تواند این اعتماد را جلب کند که یک شخصیت کاریزماتیک باشد تا مردم به آن اقبال کنند در غیر این صورت این افرادی که اکنون مطرح هستند نمی‌توانند یک تغییر فاز ایجاد کنند که با این تغییر فاز رای خاکستری به سمت آن‌ها حرکت کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد انتخابات 1400 اصولگرایان احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند