Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جریان دفع یورش نیروهای وابسته به ریاض در استان «الضالع» تلفات و خسارات سنگینی به مزدوران وارد کردند که در میان کشته‌شدگان فرماندهان ارشد آنها به چشم می‌خورند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، منابع یمنی از نقض مجدد آتش بس در الحدیده در غرب یمن از سوی متجاوزان و مزدوران آنها خبر دادند و به 51 مورد جدید که شامل تقویت استحکامات، پرواز جنگنده‌ها و پهپادهای جاسوسی و حملات توپخانه‌ای و با دیگر آتشبارها بوده است، اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت یک زن در حملات نظامیان سعودی در صعده

همزمان منابع یمنی از شهادت یک زن در حمله راکتی و توپخانه‌ای ارتش سعودی در یکی از روستاهای مرزی در استان صعده در شمال یمن خبر داد.

شمار کارگران شهید طی هفت سال جنگ یمن

اتحادیه کل اصناف کارگری در یمن اعلام کرد: جنگ و محاصره سبب افزایش میزان بیکاری در یمن به میزان 65 درصد و افزایش نسبت خط فقر به میزان هشتاد درصد شده است.

در بیانیه این اتحادیه آمده است: صدها هزار کارگر در نتیجه حملات برنامه ریزی و هدفمند ائتلاف سعودی به مراکز حیاتی و کارخانه‌های و دیگر بخش‌ها، کار خود را از دست داده‌اند.

در این بیانیه از شهادت 10900 کارگر و زخمی شدن 19498 کاگر طی هفت سال جنگ یمن خبر داده شده است.

هلاکت و زخمی شدن ده‌ها مزدور در جریان پاتک نیروهای صنعا در «الضالع» یمن

یک منبع نظامی به المسیره گفت که بر اثر پاتک سنگین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مناطق «الفاخر» و «حبیل العبدی» در استان الضالع یمن ده‌ها مزدور کشته و زخمی شده‌اند.

این منبع اعلام کرد که در میان کشته شدگان سرکرده‌های مزدوران قرار دارد.

این مزدوران طی هشت ساعت نبرد سنگین متحمل تلفات و خسارات سنگین شدند.

منابع نظامی یمنی از کشته شدن دستکم 40 نفر از مزدوران و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر از آنها خبر دادند و اعلام کردند: در میان کشته شدگان افسران بارزی از جمله «یحی الشوبجی» فرمانده تیپ دوم پیاده و طارق القحیف از افسران تیپ 130 دشمن به چشم می‌خورند.

این منابع بیان کردند: اجساد کشته شدگان همچنان بر روی زمین است و آنها نتوانستند که زخمی شدگان خود را هم از میدان خارج کنند. علاوه بر آن ده‌ها نفر از مزدوران به محاصره درآمده‌اند.

آزادی 11 اسیر دیگر در عملیات مبادله اسیران

«عبدالقادر المرتضی» رئیس کمیته ملی امور اسیران دولت نجات ملی یمن از آزادی 11 اسیر دیگر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جریان عملیات مبادله اسیران در جبهه‌های ساحل غربی و «الجوف» خبر داد.

همزمان استقبال گرمی در استان عمران یمن از 13 اسیر آزاد شده ارتش و کمیته‌های مردمی یمن که از دست متجاوزان آزاد شده‌اند، به عمل آمد.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که در نبردهای نوار غزه طی 48 ساعت گذشته 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

این در حالی است که  ارتش رژیم اسرائیل شب گذشته اعلام کرد که دو فرمانده ارتش اسرائیل با درجه سرگردی در نبردهای مرکز نوار غزه توسط مقاومت فلسطین کشته شدند.

روز یکشنبه نیز 3 نظامی اسرائیلی به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شده بودند.

روز یکشنبه وبسایت روتر اسرائیل نوشت که در انفجار یک بمب در نوار غزه 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 11 نظامی دیگر زخمی شدند.

 

دیگر خبرها

  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد