Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه روانکارها از اهمیت بالایی در صنعت به ویژه صنعت ایران دارد که از جمله ی آنها می توان به انواع روغن های صنعتی و گریس ها اشاره کرد.در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین های روغن بهران یعنی:روغن بهران برش ,روغن بهران سمند 85w140 و یا واسکازین 140 معرفی کنیم.

روغن بهران برش:

روغن بهران برش  به منظور ایجاد برش در ماشینکاری ها و صنعت و به صورت کاملا مستقیم به کار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین  از آنها برای انجام‌ عملیات تراشکاری و فرایند های فلزکاری نیز استفاده شده که  در اصل برای جلوگیری از اصطکاک و تنظیم و کاهش حرارت به کار می رود. همگی این  خصوصیات به منظور بهبود  کارکرد قطعات صورت می گیرد. زیرا قطعات در صورت بالا رفتن دما توانایی  انجام برش را به صورت درست نداشته و با مشکل مواجه می شوند. با استفاده از این روغن ها عمر قطعات نیز به مراتب بالا تر رفته و در مدتی طولانی از خوردگی و فرسایش و حتی زنگ زدگی  آنها خودداری می کند. این روغن ها انواع مختلفی داشته که در صنعت و ماشینکاری از انواع مختلف آنها استفاده می شود.  هرکدام  از انواع این روغن ها وظیفه ای جدا داشته که از دیگر ویژگی های آن نا محلول بودن در آب را می‌توان ‌نام برد. همچنین از آنها به صورت خالص در کار های مختلف بهره گرفته می شود. برای مثال روغن برشC36 در خصوص ماشینکاری قطعات فولادی در شرایط بسیارسخت که شامل ادتیوهای سولفور فعال و غیرفعال و ترکیبات کلری به کار می روند. روغن برش C33 در آلیاژهای فولادی و فلزات آهنی دارای ادتیو های حاوی روغن چرب  به کار می روند که این تنها یک نمونه از کاربرد های گسترده این روغن به حساب می آید. لازم به ذکر است که در صورت خرید جنس بی کیفیت علاوه بر هدر رفتن هزینه با فرسایش قطعات نیز رو به رو می شوید که تماما ضرر به دنبال دارد.  

روغن بهران سمند 85w140:  

یکی دیگر از این روغن ها روغن بهران سمند می باشد که از  روغن بهران سمند 85w140 برای روانکاری جعبه دنده دستی انواع خودرو های بنزینی و دیزلی سبک و سنگین استفاده می شود که دارای خواص بسیاری است. برای مثال از خواص این روغن ها می توان به ضد سایش بودن آنها و تحمل بسیار بالایی که در برابر حرارت دارند اشاره کرد. همچنین پایداری بالایی در برابر اکسیداسیون دارند که به بهترین نحو در شرایط دارای دمای بالا از زنگ زدگی و خوردگی جلو گیری می کنند. سازگاری با آب بندها از دیگر خصوصیات مهم این روغن ها بوده که در کنار آنها پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی دارند. این روغن ها تولید شده از روغن پایه معدنی و سنتتیک هستند که عملکرد بسیار مناسبی در دما های خیلی بالا یا خیلی پایین از خود نشان می دهند. به طور کلی تمامی روغن های منتخب شما که در جهت روانکاری خودرو به کار می روند باید تحمل بالایی در دماهای مختلف از خود نشان دهند زیرا در غیر این صورت کار خود را به خوبی انجام نداده و در نهایت موجب خوردگی و فرسایش قطعات خودرو شود. لذا باید حتما این روغن ها را با کیفیتی بالا خریداری کرده تا از آسیب های ذکر شده جلوگیری شود.

واسکازین 140:  

از روان کننده های با کیفیت بسیار بالا که دارای ترکیبات و فرمول های شیمیایی و مهندسی شده می توان به واسکازین 140 اشاره کرد که امروزه بسیار در چرخدنده های قوسی و دنده های گیربکس به منظور مقاومت در برابر حرارت و جلوگیری از خوردگی و سایش مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن ها در انواع ماشین های سنگین به کار برده می شود. یعنی در اصل خاصیت تحمل بار و فشار بسیار بالا و جلوگیری از خراش و ساییدگی دندانه دنده ها را شامل می شود که البته شما باید با توجه به نوع گیربکس خودرو خود این روغن ها را انتخاب نموده واز آن ها استفاده نمایید تا روانکاری مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد. این روغن ها از مرغوب ترین روغن های پایه محسوب می شوند که در جعبه دنده هایی با  قدرت بالا حاوی چرخ دنده های هیپوئیدی ، حلزونی مایل و مخروطی نیز به کار می روند. حتما در خرید این محصولات دقت نموده و از اجناس معتبر بهره گیرید زیرا این محصول از موارد ضروری به کار برده شده در گیربکس خودرو بوده که حتما باید از فروشگاه های معتبری آن ها را خریداری نمایید. یادتان باشد از روی قیمت محصولات آن ها را قضاوت ننموده و هر جنس گران قیمتی را برای خود انتخاب نکنید زیرا امروزه اجناس گران قیمت بسیاری در بازار وجود دارند که فاقد کیفیت بوده و هیچ استفاده ای برای شما ندارد. بلکه باید از فروشگاه ها و برند های معنبری آنها را دریافت نمایید. 

یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه ی عرضه ی انواع روغن ها و گریس های صنعتی با بیش از 20 سال سابقه , با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها, بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل  fidaroil.com می باشد که در این زمینه همواره با ارائه بهترین خدمات در پی جلب رضایت مشتریان خود می باشد

     این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.       

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رپور کار می روند روغن ها دنده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم

مربی رده‌های سنی اسکواش ایران درمورد سطح ورزشکاران گفت: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین رنکینگ و سطح را دارد. نمی‌توانیم خیلی به قهرمانی فکر کنیم زیرا سطح ورزشکاران ما در آن حد نیست و کار در این سنین را به تازگی شروع کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مستانه کریم‌پور در خصوص روند پیش روی تیم‌های اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا رده‌های سنی اظهار کرد: در حال حاضر مرحله اول اردوی آماده‌سازی برای شرکت در قهرمانی آسیا پاکستان در جریان دارد که ۲۲ نفر از رده سنی ۱۱ تا ۱۷ سال در شهر تبریز، مشغول تمرین هستند. تکنیک و آمادگی جسمانی از مقادیر مهمی است که روی آن تمرکز داریم و نهایتا طبق سهمیه‌ای که فدراسیون اعلام کند، تعدادی از بازیکنان را اعزام خواهیم کرد.

وی افزود: تعداد بازیکنان در اردو زیاد است و به همین منظور به خانم‌ها طوفانی، حقیقی، هاشمی و تقوی در این اردو ما را همراهی می‌کنند. البته سه یا چهار نفر از شرکت کنندگان که در اردو به آمادگی آن‌ها از بقیه پایین‌تر باشد، حذف خواهند شد. قبلا در اردوها تعداد کمتری دعوت می‌شدند و این اولین بار است که از رتبه یک تا شش را برای اردو دعوت کردیم. بازیکنان رده سنی ۱۹ سال نیز در اردوی دیگری در شهر یزد، مشغول تمرین هستند. اردوی بعدی برای این نفرات نیز احتمالا ارومیه باشد و پس از آن هم در تهران یک اردو خواهیم داشت که بعد هم به پاکستان اعزام شویم. هدف بلند مدت ما کسب جایگاه و مناسب در آسیا است.

مربی ملی اسکواش با اشاره به سطح بازیکنان ایرانی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین رنکینگ و سطح را دارد. نمی‌توانیم خیلی به قهرمانی فکر کنیم زیرا سطح ورزشکاران ما در آن حد نیست و کار در این سنین را به تازگی شروع کردیم. برای مسابقات قبلی که به چین رفتیم، موفق به صعود یک رده‌ای شدیم و حالا هم تلاش می‌کنیم دو رده دیگر بتوانیم بالا برویم. زمانی که خودم بازی می‌کردم، توان رقابت با خارجی‌ها را نداشتیم، اما حالا می‌بینم که اگر بچه‌ها شکست بخورند هم از حریف‌های سطح بالا و سخت است.

وی در مورد مربیان ملی ایران خاطرنشان کرد: ۱۲ سال در تیم ملی فعالیت داشتم و مثل برخی از مربیان، خارج از کشور تعلیم دیدم. مربیان دیگری مثل من در خارج آموزش دیدند و حالا به ایران آمدند که به بالا بردن سطح ورزشکاران خیلی کمک می‌کند زیرا روند اروپایی را پیش می‌گیریم و قطعا پیشرفت زیادی خواهیم داشت. اگر فدراسیون بتواند برای مربیان دوره‌های برون مرزی مناسب را بیشتر برگزار کند و یا مربیانی را به ایران بیاوریم، این روند پیشرفت متوقف نخواد شد. در این اردو نیز باید تشکر ویژه‌ای از میزبانی تبریز داشته باشم. فکر می‌کنم اگر همه شهرستان‌ها به این شکل میزبانی کنند، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 749245

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • چکاپ‌های مهم برای بارداری در سنین بالا (فیلم)
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی