Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران در مورد تزریق واکسن به برخی از پرسنل شهرداری توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری میزان_ پیروز حناچی شهردار تهران طی جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در صحن شورا توضیحاتی درباره تزریق واکسن کرونای پاکبان‌ها به پرسنل شهرداری تهران ارائه داد. 

وی افزود: لازم دیدم که راجع به موضوع واکسیناسیون توضیحاتی ارائه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران با بیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد انحرافاتی در برخی مناطق داشتیم گفت: در پی آن یک رئیس ناحیه تا صبح عزل شد، صبح پنجشنبه در توییتی اعلام کردم، پیگیر ماجرا هستیم و از رسانه‌ها بابت حساسیتی که به موضوع دارند تشکر کردم و دستور برخورد و پیگیری و بارگزاری اسامی دریافت کنندگان واکسن در سامانه شفافیت را دادم. 

حناچی با اشاره به اینکه تحقیقاتی را با محوریت حراست کل پیگیری کردیم ادامه داد: بحث عمده در منطقه ۶ بود که طی مکاتبه شهردار منطقه ۶ با بهداشت شمال غرب لیستی با ظریفت ۳۲۵ نفر برای تزریق واکسن اعلام شد از این تعداد ۱۹۸ نفر واکسن دریافت کردند که اسامی آن‌ها را از طریق حراست وزرات بهداشت پیگیری می‌کنیم. 

وی ادامه داد: به تفکیک ۴۴ نفر پرسنل بازیافت، ۱۰۰ نفر پاکبان، ۱۲ نفر کارمند، ۱۳ نفر فاقد رابطه استخدامی با شهرداری تهران با هویت مشخص، ۲ نفر راننده جرثقیل، ۹ نفر راننده خودرو سرویس، یک نفر شهربان و ۱۷ نفر کارگر فضای سبز واکسن دریافت کردند. 

شهردار تهران ادامه داد: راس ساعت ۱۴ روز پنجشنبه جلسه‌ای را در شهرداری تشکیل و موضوع واکسیناسون در این جلسه با جزئیات مورد بررسی قرار گرفت. تعداد محدودی واکسن برای تزریق به نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا اعم از بهشت زهرا و پسماند که شامل نیروهای عملیاتی و اداری مرتبط با مشاغل پرخطر اعم از زن و مرد هستند از طریق وزارت بهداشت تخصیص داده شد و از این تعداد هیچ یک از مدیران شهری تا رده ۴ مدیریتی واکسن تزریق نکردند.

بیشتر بخوانید:آخرین اخبار شهری را اینجا بخوانید

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد یک نفر از مسئولان نواحی اقدام به تزریق واکسن کرد که همان روز به همراه سه نفر از همکاران در منطقه ۶ عزل شدند. ر بررسی‌های بعدی معلوم شد در یکی از مناطق منطبق بر پروتکل‌های مصوب نبود که معاون خدمات شهری را عزل کردیم و دو رئیس ناحیه در منطقه ۹ و ۷ نیز به همین دلیل حذف شدند. 

حناچی با بیان اینکه ایرادی به کار ما وارد بود، گفت: توزیع را با دستور العمل دقیق نداده بودیم و با دقت بالا مشخص نکردیم که این پروتکل امروز ابلاغ می‌شود. 

شهردار تهران با بیان اینکه روز گذشته لیست کسانی که واکسن دریافت کردن در سامانه شفاف بارگذاری شد گفت: کد ملی و مسئولیت آن‌ها قید شده و روی سایت شفاف قرار گرفته است و تاکنون چند نفر از خاطیان عزل شدند و مقرر شد لیست کسانی که خاطی بودند منتشر شود. 

وی در ادامه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت بررسی حراست کل گفت: واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران از ۳ اسفند سال ۹۹ با مشارکت کارکنان سازمان بهشت زهرا به تعداد ۵۴۳ نفر آغاز شد. در ادامه سازمان پسماند و مناطق ۲۲گانه با معرفی پاکبانان بالای ۵۰ سال آغاز و از تعداد ۷ هزار و ۴۵۵ نفر معرفی شده تعداد دو هزار و ۷۲۵ نفر تاکنون اقدام به تزریق یک دز واکسن آسترازنکا و یا سینوفارم کردند. به جز منطقه ۶ تعداد ۲۰ نفر مغایرت در دستورالعمل واکسیناسیون در دفاتر حراست احصا شده است که خطا کمتر از یک درصد است. از این تعداد ۱۳ نفر مربوط به منطقه ۷ بوده و در منطقه ۶ نیز عوامل کارگری پسماند، کارگری فضای سبز، رانندگان خودرو سرویس ۷۳نفر هستند که تعداد ۲۵ نفر از پرسنل و غیرپرسنل فاقد رابطه استخدامی در منطقه وجود داشته است. 

شهردار تهران در پایان گفت: نبود نظارت مناسب در تزریق واکسن در مراکز بهداشت این حواشی را به وجود آورد که در منطقه ۶ معاون خدمات شهری به این دلیل عزل شد، در باقی مناطق نیز تلاش شد وحدت رویه طی شود و با ابلاغ پروتکل تنظیمی این خطا نیز به حداقل خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران تهران کرونا حناچی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران تهران کرونا حناچی شهرداری تهران شهردار تهران تزریق واکسن منطقه ۶ عزل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور