Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران در پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی همزمان با روز معلم از تعدادی معلمان نمونه شهر و شهرستان های استان تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار و مدیران کل آموزش و پرورش شهر و شهرستان های استان در محل استانداری تهران تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محسنی بندپی در پیامی ضمن گرامیداشت شب های قدر و لزوم بهره گیری از فضلیت شب های قدر با اشاره به نقش معلمان در عرصه تعلیم و تربیت گفت: معلمان در عرصه های مختلف انقلاب نقشی مهم و تاثیر گذار داشته و حامی و پشتیبان نظام اسلامی بوده و هستند.

در ادامه این پیام آمده است: مصداق بارز این مساله حضور آنها در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس است که در کنار پرداختن به امر مهم تعلیم و تربیت، از خاک میهن انقلاب اسلامی ایران نیز دفاع و حراست کردند.

امروز نقش معلمان در جبهه فرهنگی مهم و مشابه دوران دفاع مقدس است؛ لذا باید ترویج ارزش های اسلامی را به دانش آموزان در کنار تعلیم و تربیت در دستور کار قرار دهند؛ ضمن اینکه در شرایط شیوع کرونا نقش معلمان در تعلیم و تربیت نسل آینده از طریق فضای مجازی دو چندان می شود.

استاندار تهران با قدردانی از زحمات معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم و مسئولان و با مدیریت بیماری کرونا و واکسیناسیون گسترده شاهد حضور دانش آموزان و معلمان در فضای مدرسه باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران معلمان نمونه شهرستان های استان تهران تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع استادیاران صالحین صبح چهارشنبه با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری استاد شبکه تربیتی بسیج استان بوشهر و نیز سردار دشتی جانشین فرماندهی سپاه استان بوشهر و استادیاران شبکه تربیتی بسیج برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و استاد شبکه تربیتی بسیج راهبرد و اهداف برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت سپاه استان بوشهر را برای سال ۱۴۰۳ تبیین کرد.

حجت الاسلام موسوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان بوشهر در عرصه دارالقرآن بسیج، دوره‌های آموزشی طرح ولایت و توانمند سازی ارکان شبکه، اردوهای تربیتی، نظارت‌ها و بازرسی از کمیت و کیفیت را ارائه داد.

در ادامه احکام مسئولیتی استادیاران جدید توسط نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به افراد اعطا شد.

کد خبر 6087179

دیگر خبرها

  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد