Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم شب های قدر در این موسسه خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی مختاری با اعلام این خبر افزود: مراسم پر فیض شب های قدر در موسسه جوانان آستان قدس رضوی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی به برنامه های شب های قدر اشاره کرد و افزود: برنامه های فرهنگی و مذهبی از جمله قرائت قرآن کریم، دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مناجات خوانی و ذکر مناقب اهل بیت(ع)، از برنامه های شب های قدر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری ادامه داد: اساتید، قاریان و مداحان اهل بیت در این سه شب در موسسه جوانان آستان قدس برنامه خواهند داشت، در شب شب نوزدهم استاد شیخ محمد حاجی ابوالقاسمی، در شب بیست و یکم آیت الله شیخ عبدالکریم فرحانی و در شب بیست و سوم حجه الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه به سخنرانی خواهند پرداخت و حاج سید محمود علوی، مداح اهل بیت به ذکر مصیب می پردازد.

گفتنی است، مراسم شب های قدر ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱ در فضای باز موسسه جوانان آستان قدس رضوی واقع در بلوار کوهسنگی، بین کوهسنگی ۱۹ و ۲۱ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل های بهداشتی برای دلدادگان به اهل بیت و امیرالمومنین علی(ع) برگزار خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مراسم شب های قدر موسسه جوانان آستان قدس رضوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی شب های قدر اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی