Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زنی العابدین(ع) در این مراسم گفت: چله دوم انقلاب باید چله رویش ها و زایش های فکری و مدیریتی جوان انقلابی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، «علی تقوی» در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان دلفان و جمعی از نخبگان این شهرستان برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: چله دوم انقلاب، بایستی چله رویش ها و زایش های فکری و مدیریتی جوان تراز انقلابی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع)، خاطرنشان کرد: همه ی ما موظفیم برای رسیدن به اوج آرمانهای انقلاب از ظرفیت های مقدس و ممتاز که حاصل همت والای جوانان دانشمند میهن است حمایت کنیم.

 

وی با تاکید بر لبیک گفتن عملی به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) کحاصل فکر درخشان دوستان و همرزمان عرصه ی جهاد فرهنگی است.

 

تقوی بیان کرد: این قرارگاه با تشکیلات منسجم و با واحدها و کارگرو های دقیق و کارشناسی شده می تواند گام بزرگی را در اعتلای جامعه و نزدیک شدن آن به جامعه ظهور بردارد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه خوشحالیم که شعبه ی قرارگاه فرهنگی و جهادی امام زین العابدین(ع) در ایام مبارک رمضان در شهرستان دلفان افتتاح شد، افزود: حمایت های امام جمعه محترم دلفان از این قرارگاه ستودنی است.

 

در این آیین که با حضور امام جمعه محترم شهرستان دلفان وجمعی از نخبگان برگزار شد، طی حکمی از سوی فرمانده قرارگاه، خانم رضایی به عنوان قائم مقام و مسئول واحد فرهنگی شعبه قرارگاه در شهرستان دلفان منصوب شد.

خانم رضایی، از طلبه های ممتاز و نخبه شهرستان دلفان است که به عنوان قائم مقام و مسئول واحد فرهنگی نمایندگی قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع)منصوب شده است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: گام دوم انقلاب شهرستان دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم

به گزارش جام جم آنلاین، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم غزه رویدادی بی‌سابقه است
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد