Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: بازرسی فنی با استفاده از نرم افزار‌ها، فناوری‌های نوین و سیستم‌های کنترلی، سلامت تجهیزات را برای خدمت رسانی به آحاد مختلف مردم تضمین می‌کند.

 شمس اللهی افزود: بازرسی فنی با استفاده از علم روز، دانش و تخصص در تمام مراحل گازرسانی طبق استاندارد‌های بین المللی و روش جاری شرکت ملّی گاز ایران حضوری فعال و مستمر دارد و از نصب هر گونه تجهیزات غیر استاندارد جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: بازرسی فنی به عنوان چشم بیدار شرکت گاز استان ایلام با اعمال بازرسی در مراحل خرید و نصب تجهیزات و قطعات با انجام تست‌های عملکردی، حضوری فعال دارد و به‌ همین سبب احتمال بکارگیری و استفاده از تجهیزات و قطعات غیر‌استاندارد به حداقل می‌رسد.

او با بیان اینکه به منظور استفاده حداکثری از توان داخلی، متخصصان بازرسی فنی با استفاده از روش‌های استاندارد و تست‌های فنی، امکان استفاده از کالا‌های داخلی را در اولویت قرار می‌دهند، مطرح کرد: به منظور تحقق نامگذاری امسال و حمایت از تولید داخلی، اولویت خرید تجهیزات با تولیدکنندگان داخلی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: بازرسی فنی در مراحل نشت یابی گاز، بازرسی کالا، بازرسی لوله، بازدید پروژه و تست شبکه، نقش تعیین کننده‌ای ایفا می‌کند.

او بیان کرد: بازرسی فنی این شرکت در طول سال گذشته از ۶۰۰ کیلومتر خط تغذیه، ۱۹۰۲ کیلومتر شبکه توزیع گاز شهری، ۱۹۴۵ کیلومتر شبکه توزیع گاز روستایی، ۶۲۱۷۰ انشعاب شهری، ۳۶۸۶۰ انشعاب روستایی و ۲۰۲ ایستگاه در زمینه نشت یابی گاز، بازرسی نموده و مشکلات آن‌ها را با کمک نیرو‌های عملیاتی برطرف کرده است.

شمس اللهی با بیان اینکه بازرسی فنی در سال گذشته از تعداد ۴۱۵۸۹ قلم اتصالات پلی اتیلن و فلزی بازرسی کرده است، مطرح کرد: این واحد فنی در طول سال گذشته از کارخانجات مختلف تولید لوله بازدید نموده و در هنگام خرید نیز با استفاده از سیستم‌های کنترلی، سلامت تجهیزات خریداری شده را تاُیید کرده است.

او با اشاره به اینکه بازرسی فنی در سال گذشته از کلیه پروژه‌های فعال به صورت مستمر بازدید کرده است، بیان کرد: ۳۷۴ کیلومتر تست شبکه پلی اتیلن و فلزی، بازرسی ۱۷۳ کیلومتر لوله پلی اتیلن و ۱۵ کیلومتر لوله فلزی تنها بخشی از اقدامات و نظارت‌های این واحد فنی بوده است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازرسی و نظارت خدمت رسانی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا