Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:59:28 GMT

افتتاح نخستین مرکز آمبولانس خصوصی در دزفول

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۶۳۹۴

افتتاح نخستین مرکز آمبولانس خصوصی در دزفول

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسن ساکیان مسئول مرکز آمبولانس خصوصی سعادت دزفول گفت:  نخستین مرکز آمبولانس خصوصی شمال خوزستان با توجه به نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به آمبولانس خصوصی راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه بیمارانی که عمل جراحی انجام می‌دادند برای انتقال به منزل باید حالت درازکش را رعایت می‌کردند، افزود: به علت نبود آمبولانس خصوصی امکان اجرای آن نبود ضمن اینکه برای اعزام بیماران به تهران یا اهواز جهت درمان گسترده‌تر و مجهزتر مجبور بودیم آمبولانس خصوصی از اهواز یا سایر شهر‌ها در اختیار بگیریم که مشکلات خاص خودش را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساکیان بیان داشت: پیگیری‌های اداری برای راه اندازی این مرکز حدود ۲ سال زمان صرف شد این مرکز اکنون در انتهای خیابان امام خمینی (ره) شمالی بین خیابان امام و سمیه فعال است که با سه دستگاه آمبولانس نو در اختیار شهروندان قرار دارد.

مسئول مرکز آمبولانس خصوصی سعادت دزفول با بیان اینکه ۲ آمبولانس تیپ B و یک آمبولانس تیپ A همراه با پرسنل مجرب و آموزش دیده در این مرکز وجود دارد تصریح کرد: برای راه اندازی و تامین تجهیزات آن افزون بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمبولانس اورژانس بهداشت و درمان مرکز آمبولانس خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حادثه اول طی اعلام مردمی خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور روستای کرتگل به شهر آلونی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به برجا ماندن چهار مصدوم در این حادثه، ادامه داد: نیروهای امدادی پس از ارزیابی و تثبیت صحنه حادثه و مصدومین و انجام اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی آن‌ها را به مرکز درمانی منتقل کردند.

مثنوی با اشاره به وقوع حادثه دوم مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سنگین با تراکتور در نزدیکی سه راه گوشکی، عنوان کرد: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه دو مصدوم در برداشت که یک نفر از مصدومین به‌صورت سرپایی درمان و مصدوم بعدی نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 6090509

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی تبریز
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری