Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و ایام گرامی داشت مقام  معلم‌ و استاد پیامی صادر کرد.

متن پیام دکتر حمیدرضا طیبی به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

آموزش و تربیت، شریان حیاتی تداوم پیشرفت کشور و از بایسته‌های هندسه‌ی انقلاب است؛ بدون شک استقلال، شکوفایی، اقتدار دانش‌بنیان و سربلندی و تعالی ملت بزرگ ایران در هر برهه و مرحله‌ای مرهون تعلیم و تعلم باورمندانه معلمان و اساتیدی است که به‌خوبی جایگاه و نقش بی‌بدیل خود را شناخته و در این مسیر مقدس برای جبران عقب‌ماندگی‌ها جهاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اینجانب به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت، روز معلم، به روح بلند و ملکوتی متفکر شهید استاد مرتضی مطهری(ره) که حاصل عمر امام عزیزمان بود، سلام و درود می‌فرستم و این روز بزرگ و نماد اندیشه و عمل الهی در راه نشر آگاهی، دانش و پرورش انسان‌های باورمند و مؤثر برای اسلام، انقلاب و کشور را گرامی می‌دارم. 

 

به مدد گفتار نورانی وحی که فرمود "و یزکیهم و یعلمهم الکتاب والحکمه" به مقام رفیع و تلاش ارزشمند اساتید و معلمان سربلند میهن اسلامی آفرین می‌گویم و به‌ویژه به اساتید عزیزی که در سطوح مختلف آموزش‌های آکادمیک و تخصصی جهاددانشگاهی در شرایط خاص و سخت همه‌گیری ویروس منحوس کرونا با تلاش دلسوزانه مضاعف و ابتکار مشغول به فعالیت هستند خدا قوت عرض می کنم و برای همه آنها عافیت و سربلندی مسألت می نمایم.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روز معلم جهاد دانشگاهی حمیدرضا طیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امان‌الله گشتاسبی ظهر پنج‌شنبه در ویژه برنامه گرامیداشت مقام معلم در سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم در خصوص استاد شهید مطهری عنوان کرد: شهید مطهری یک الگوی ناب و به تمام معنا معلم بود که بهره گیری از زندگی ایشان به عنوان سرمشق و الگو برای جامعه فرهنگیان ما یک لازمه و ضرورت محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز معلمان ما وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند و آن هم تربیت شاگردانی در تراز انقلاب است که شهید مطهری نیز این رسالت سنگین را عملیاتی کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: تمام تلاش دشمن این است که از رشد، تعالی و ترقی نوجوانان و جوانان این سرزمین جلوگیری به عمل آورد و برای انجام این کار به حربه‌های گوناگونی متوسل می‌شود

گشتاسبی خطاب به فرهنگیان اضافه کرد: هم شما و هم جامعه دارای شرح وظایف و انتظاراتی است که باید با درک متقابل و صحیح از آن به یک گفتمان سازنده برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم رسید.

وی تصریح کرد: باید با اجرای عدالت اجتماعی مورد تاکید امامین انقلاب و شهید مطهری، از سو استفاده دشمن برای تغییر ذهنیت افکار عمومی، ناکارآمد نشان دادن سیستم و تخریب نهادها و ارزش‌های انقلاب جلوگیری کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه باید از منظومه فکری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نهایت بهره را ببریم، گفت: ما و شما فرهنگیان ارجمند باید تا آنجا که می‌توانیم در مساله جهاد تبیین ورود کنیم تا دستاوردهای شگرف نظام مقدس اسلامی در تمامی ابعاد به خوبی در منظر افکار عمومی قرار بگیرد.

کد خبر 6095095

دیگر خبرها

  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم