Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@12:08:26 GMT

آزادی ۱۱ اسیر دیگر از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۶۶۳۰

آزادی ۱۱ اسیر دیگر از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «عبدالقادر المرتضی» رئیس کمیته ملی امور اسرای دولت نجات ملی یمن گفت که ۱۱اسیر دیگر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن آزاد شدند.

طبق گزارش وبگاه «المسیرة»، المرتضی افزود که این اسرا در عملیات تبادل اسرا در دو جبهه الساحل الغربی و الجوف آزاد شدند.

پیشتر المرتضی از آزادی نُه اسیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی عملیات مبادله اسرا در جبهه مأرب خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس توافق سوئد میان دولت صنعاء و دولت مستعفی یمن قرار شده بود همه اسرا با هم مبادله شوند، اما چیزی که مانع عملی شدن آن شده است، واقعیت تحولات میدانی برای مزدوران ائتلاف سعودی است، زیرا از طرف‌های متعدد و مختلفی تشکیل شده‌اند و اختلافات موجود در محافل مزدوران سعودی صنعاء مانع انجام مبادله اسرا می‌شود.

دولت صنعاء می‌گوید که مزدوران یمنی اخیرا اقدام به گزینش اسرایشان برای آزاد شدن آنها کرده‌اند و بر اسامی و فرماندهان مشخصی تاکید دارند که از حزب الاصلاح هستند، اما ما می‌خواهیم مبادله اسرا به شکل همه در برابر همه، انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 388 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 37 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 40 میلیون و 400 هزار تومان است.

بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 500 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون و 500 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14  میلیون و 680 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2341 دلار است.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار کاهشی شد

 

در معاملات امروز (دوشنبه10 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 423 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 279 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: تنها راه بازگرداندن «گروگان‌ها»، مبادله اُسراست
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد