Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@16:44:30 GMT

آزادی ۷۲ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای ماه رمضان تا کنون

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۶۶۴۴

آزادی ۷۲ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای ماه رمضان تا کنون

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون با بیش از ۸۸ میلیارد ریال گلریزان، ۷۲ زندانی جرایم غیرعمد در استان اصفهان آزاد شدند.

محمود ضیایی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آزادی زندانیان غیرعمد در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۸۸ میلیارد و ۴۹۲ هزار و ۹۵۶ هزار ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان جمع‌آوری شده که این مبلغ زمینه‌ساز آزادی ۷۲ نفر از زندانیان استان اصفهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص کل میزان بدهی زندانیان گفت: جمع کل مبلغ بدهی زندانیان آزاد شده در استان اصفهان حدود ۱۳۸ میلیارد و ۹۹۰ میلیون و ۱۴۵ هزار ریال است و از این میزان بدهی، ۷۳ میلیارد و ۶۰۷ میلیون و ۶۲۷ هزار ریال از محل گذشت شکات، ۱۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون و ۶۰۶ هزار ریال از سایر منابع و ۵۳ میلیارد و ۷۹۱ میلیون و ۹۱۱ هزار ریال از محل ستاد دیه پرداخت شده است.

معیشت و اشتغال زندانیان، مهم‌ترین مسئله بعد از آزادی

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با اشاره به پرونده ۸۵۹ زندانی جرایم غیرعمد مربوط به ستاد دیه در استان، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۸۲۹ نفر مرد و ۳۰ نفر زن هستند و جمع کل بدهی زندانیان غیرعمد حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص ایجاد اشتغال برای زندانیان پس از آزادی، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل بعد از آزادی زندانیان موضوع معیشت و اشتغال آن‌ها است چرا که باید معاش خانواده خود را تأمین کنند از همه صاحبان کار و صنایع و خیران می‌خواهیم به ایجاد اشتغال زندانیان کمک کنند تا به دنبال آن به کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز کمک شود.

کد خبر 490750

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زندانیان مدیر کل زندان ها آزادي زنداني زندانيان زندانیان جرایم غیرعمد آزادسازی زندانیان غیر عمد زندانی جرایم غیرعمد جرائم غير عمد کمک به آزادی زندانیان آزادی زندانیان در ماه رمضان حمایت زندانیان اشتغال زندانیان ایجاد اشتغال زندانیان زندان اصفهان معیشت زندانیان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند