Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان می‌‏توانند از تخفیف ۷۰ درصدی برای خرید کتاب الکترونیک از دو پلت‌فرم کتابخوانی اقدام کنند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به شرایط موجود کشور (در پی همه‌گیری ویروس کرونا) و برای تسهیل و تسریع دسترسی اعضای باشگاه‌های کتابخوانی به کتاب‌های دلخواه، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری طاقچه و دانی (پلتفرم‌های کتاب الکترونیک) امکان خرید کتاب الکترونیک را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح، اعضای باشگاه‌های کتابخوانی با وارد کردن کد ملی می‌توانند از مزایای عضویت در کتابخانه دیجیتال( دسترسی به سه هزار و 500 عنوان کتاب صوتی و متنی به مدت یک‌سال) یا خرید کتاب الکترونیک با تخفیف 70 درصد (30 درصد تخفیف از طرف معاونت امور فرهنگی و 40 درصد تخفیف از طرف پلت‌فرم) استفاده کنند.

اعلام نقاط قوت و ضعف نمایشگاه کتاب تهران به معاونت فرهنگی ارشاداعلام موضع معاونت فرهنگی ارشاد درباره شابک تا هفته آیندهآمدنم به نهاد کتابخانه‌ها برای همپوشانی فعالیت‌های نهاد و معاونت فرهنگی ارشاد بود

همچنین امکان خرید کتاب به شیوه مرسوم و از طریق کتابفروشی‌های عضو طرح همچنان بر قرار است. علاقه‏‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‎‌توانند به وبسایت شبکه ترویج کتابخوانی به آدرس الکترونیک http://bookpromotion.ir/ مراجعه کنند.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد تا با همه پلت‌فرم‌ها و انتشاراتی که در حوزه مجازی و ادبیات کودک و نوجوان فعال هستند، برای دسترسی راحت‌تر و بهتر کودکان ایران به کتاب‌های کودک و نوجوان همکاری کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب الکترونیک معاونت فرهنگی وزارت ارشاد کتاب و ادبیات کتاب الکترونیک معاونت فرهنگی وزارت ارشاد کتاب و ادبیات معاونت امور فرهنگی خرید کتاب الکترونیک اعضای باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!

به گزارش صدای ایران از اعتماد، در بخش‌هایی از این گزارش بودجه نهاد‌های زیر نظر ریاست‌جمهوری مورد واکاوی قرار گرفته است که در ادامه می‌خوانید.

در بخش هزینه‌ها، طبق سنت، نخستین ردیف بودجه مربوط است به نهاد ریاست‌جمهوری؛ مجموعه‌ای که از دفتر رییس‌جمهوری گرفته تا معاونت‌ها ذیل نهاد ریاست‌جمهوری هستند. بودجه نهاد ریاست‌جمهوری طبق جدول شماره ۷ که اعتبارات دستگاه‌ها، مصوب ۱۴۰۲ و پیشنهادی ۱۴۰۳ را قید کرده، برای امسال ۶ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است؛ در حالی که طبق همین جدول، سال گذشته ۳ هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان بودجه مصوب شده بود. به عبارت دیگر رقمی حدود ۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان یعنی حدود ۸۶درصد به بودجه ریاست‌جمهوری افزوده شده است.

عمده این افزایش بودجه مربوط می‌شود به «معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری»؛ درحالی که طبق همین جدول ۷، این معاونت سال گذشته ذیل نهاد، بودجه‌ای نداشته است، امسال بودجه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. این افزایش هنگفت و چشم‌گیر زمانی قابل تامل می‌شود که سال ۱۴۰۳ منتهی می‌شود به بهار ۱۴۰۴ که انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم برگزار می‌شود.

«شورای اطلاع‌رسانی دولت» که قاعدتا ذیل ردیف نهاد ریاست‌جمهوری دخل و خرج خود را دریافت می‌کند، در جدول ۹ که مربوط به ردیف‌های متفرقه (دایمی یا موقت) می‌شوند نیز جای گرفته است؛ رقم پیشنهادی دولت برای بازوی اصلی رسانه‌ای خود، که در ردیف‌های «متفرقه» آمده، ۲۰۰ میلیارد تومان است؛ این درحالی است که شورای اطلاع‌رسانی دولت به عنوان زیرمجموعه نهاد ریاست‌جمهوری بودجه‌اش از محل بودجه ریاست‌جمهوری پرداخت می‌شود.


دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند