Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله دوم واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی کشورمان صبح امروز در محل مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و ورزشکاران رشته‌های مختلف در این مراسم حاضر شده و واکسن‌های خود را تزریق کردند. ملی پوشان تیراندازی با کمان هم امروز در ورزشگاره آزادی حضور پیدا کرده بودند تا واکسن کرونا بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان هم صبح امروز به همراه جمعی از ورزشکاران این رشته در مراسم واکسیناسیون حاضر شد و واکسن‌ کرونا تزریق کرد.

یکی از نکات عجیبی که در مراسم امروز به چشم آمد حضور نداشتن زهرا نعمتی ملی پوش با تجربه تیراندازی با کمان (رشته ریکرو) بود که امروز برای تزریق مرحله دوم واکسن در ورزشگاه آزادی حاضر نشد.

بیشتر بخوانید

نفرات برتر لیگ تیراندازی با کمان مشخص شدند

دلیل حضور نداشتن ملی پوش بانوی تیراندازی با کمان در محل واکسیناسیون این بود که نعمتی پیش از این به صورت جداگانه واکسن ویروس کرونا را دریافت کرده است.

آن طور که گفته می‌شود نعمتی جدا از کاروان المپیک و پارالمپیک و به همراه مسئولان وزارت ورزش و جوانان واکسینه شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیراندازی با کمان زهرا نعمتی تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)


 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بوکسور آمریکایی در عربستان مسلمان شد (فیلم) جمله عجیب نلسون ماندلا در مورد فلسطین (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!