Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@18:54:46 GMT

ساختار مخابرات باید تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۷۰۶۳

ساختار مخابرات باید تقویت شود

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، علی زینی‌وند در این دیدارگفت: در واگذاری مخابرات و سه اداره کل مرتبط با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سردرگمی بین مردم ایجاد شده است، با وجود تفکیک‌های صورت گرفته اما همچنان مردم مخابرات را در استان‌ها مرجع می‌دانند.

وی عنوان کرد:علاوه بر اینکه باید تفکیک‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مردم گفته شود، به تناسب این مسئله باید تقویت ساختار مخابرات در دستور کار دولت‌ها و دستگاه‌های اجرایی باشد، چون همچنان فقرات ارتباطات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمان همچنین به انتخابات 1400 و اهمیت مسئله مخابرات در این زمینه پرداخت و خاطرنشان کرد: انتخابات برای ما بسیار مهم است به ویژه که فرآیندهای اصلی انتخابات تمام الکترونیک و وابسته به ارتباطات و فیبرنوری است.
زینی وند،تقویت دسترسی‌های اپراتورها در استان، تجهیز الکترونیکی برای حفاظت از سایت‌های مخابراتی و مراقبت‌های محلی در حفاظت فیزیکی جهت جلوگیری از سرقت‌ها را مورد تاکید قرار داد.
 اجرایی شدن بیش از 100 پروژه و سایت تا پایان دولت تدبیر و امید

سیدرهام حسینی مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان نیز در این دیدارگفت:بیش از 3 میلیون مشترک مخابرات ایران در استان هستند و 4200 کیلومتر فیبرنوری داریم که در طرح نوسازی و بازسازی شرکت مخابرات سعی بر این است که فیبرهای نوری تماما زمینی شوند.

وی با تاکید بر اینکه فناوری اطلاعات و ارتباطات باید به عنوان یک صنعت دیده شود،ابراز داشت: در بحث توسعه ارتباطات سیار نیازمند همراهی دیگر دستگاه‌ها از جمله راه، برق، شهرداری، محیط زیست و غیره هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان افزود: بیش از 100 پروژه و سایت در دستور کار داریم که امیدواریم با همراهی دستگاه‌ها تا پایان دولت اجرایی شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: توسعه ارتباطات سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند

به گزارش جمارا به نقل از آناتولی، عضو هیئت علمی دانشگاه کریا در هند اظهار داشت که فیلم‌های تبلیغاتی مورد حمایت دولت هند در سال‌های اخیر باعث افزایش احساسات ضد مسلمانان در این کشور شده است.

سیاندب چوهدری، عضو هیئت علمی در دانشگاه کریا هند در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی اظهار داشت: «دولت هند از سینمای بالیوود برای اهداف سیاسی خود استفاده می‌کند. فیلم‌های تبلیغاتی مورد حمایت دولت هند مسلمانان را هدف قرار می‌دهد. این فیلم‌ها بخشی از سیستمی است که هدف آن ایجاد ترس علیه مسلمانان است».

وی ادامه داد:« به این ترتیب مسلمانان را شیطانی جلوه می‌دهند و آنها را در دستور کار سیاسی خود قرار می‌دهند و می خواهند از این «دشمن خطرناک» بهره ببرند».

چوهدری با یادآوری تاریخچه صنعت فیلم هند گفت: پیش از این، فیلم‌ها انسان‌گرا بودند، وضعیت در دهه گذشته با دولت نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه دولت فعلی هند آشکارا از هندوئیسم حمایت می‌کند، گفت: «دولت تحت رهبری مودی به وضوح هندو اکثریت است و آن را پنهان نمی کند. هند دومین جمعیت مسلمان جهان پس از اندونزی است، اما دشمن اصلی دولت تعداد زیادی از مسلمانان هند است».

چوهدری با اشاره به اینکه فیلم‌های تبلیغاتی مورد حمایت دولت هند بخشی از سیستمی است که هدف آن ایجاد ترس علیه مسلمانان است، گفت: نه تنها فیلم‌ها، بلکه تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی نیز برای اهداف تبلیغاتی در این کشور استفاده می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان