Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کیش : علیرضا یزدان دوست در این دیدار ضمن تبریک انتصاب جعفر آهنگران به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش، با تاکید بر مزیت های رقابتی شرکت بیمه آسماری در مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد کیش، اعلام کرد که فصل تازه ای از فعالیت های این شرکت آغاز شده است.

وی با اشاره به افزایش سرمایه و در نتیجه افزایش قدرت فعالیت این شرکت در همه حوزه های صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: سابقه حضور شرکت بیمه آسماری در منطقه آزاد کیش طولانی است و این شرکت به خوبی توانسته است اعتماد بیمه گزاران حاضر در منطقه را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان دوست بر لزوم استفاده از ظرفیت های مغفول مانده در مناطق آزاد نیز تاکید کرد و با بیان این که طرح های نوینی به این منظور طراحی شده است، گفت: خوشبختانه تعامل میان شرکت بیمه آسماری و منطقه آزاد کیش بسیار مطلوب است و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از موفقیت های چشمگیر شرکت بیمه آسماری در همه زمینه ها به ویژه حوزه فعالیت در منطقه آزاد کیش، برای توسعه همکاری های دوجانبه اعلام آمادگی کرد.

جعفر آهنگران با اشاره به این که منطقه آزاد کیش، پتانسیل های زیادی در حوزه بیمه دارد، اظهار کرد: شرکت بیمه آسماری، شرکتی جوان و پویاست و امیدوارم فعالیت خود را با قوت هر چه بیشتر ادامه دهد.

کد خبر 1510695

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد شرکت بیمه آسماری منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه

وزیر دفاع ایران در دیدار دبیرکل وزارت دفاع هند با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیتهای متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی