Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داریوش پوربهی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین ۱.۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آتش نشانی و ایجاد ۲ ایستگاه آتش نشانی در بزرگراه امام علی و تنگک اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: همچنین پیش بینی خرید یکهزار سطل زباله برای شهر بوشهر انجام شده که اکنون ۵۰۰ سطل آن خریداری شده و مابقی آن نیز تا پایان سال محقق می‌‏شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوربهی ادامه داد:میزان سطل موردنیاز شهر بوشهر ۷۰۰ سطل است که با هدف پوشش کامل و بهتر پسماند معابر ۳۰۰ سطل مازاد برای این موضوع تدارک شده‌است.

وی ادامه داد: طرح انتقال آب، برق و ایجاد سردخانه اموات در آرامستان جدید بوشهر از دیگر اقدام‏‌های شورای جدید بوشهر است، این در حالی محقق شد که تا پیش از فعالیت شورا فاقد امکانات اولیه بود.

پوربهی اظهار کرد: شهرداری بوشهر املاک قابل توجهی در شیراز دارد که اکنون تنها بخشی از آنها باقی مانده‌است و دایره حقوقی شهردار پیگیر سایر زمین‎‌هایی است که آثاری از آن در دسترس نیست.

وی اظهار کرد: شهرداری بوشهر علاوه بر شیراز در برازجان و مناطق جنوبی استان بوشهر نیز املاکی دارد که سند مالکیت آن نیز دریافت شده‌است.

پوربهی یادآور شد: اکنون برخی از واحدهای شهرداری فاقد ساختمان اختصاصی هستند، این در حالی است که برخی از ارگان‌‏ها ساختمان شهرداری را تصاحب کردند.

برچسب‌ها آتش نشانی بوشهر شورای اسلامی شهر بوشهر شهرداری بوشهر شیراز مدیریت شهری اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی بوشهر شورای اسلامی شهر بوشهر آتش نشانی بوشهر شورای اسلامی شهر بوشهر شهرداری بوشهر شیراز مدیریت شهری اعتبار اخبار کنکور شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به تصویب احداث دو شهرک مولد کشاورزی به مساحت بیش از ۲ هزار هکتار در استان گفت: در ساخت و اجرای این شهرک‌های مولد و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف تسریع شود.

به گزارش ایسنا ، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز شنبه در جلسه شهر مولد استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اجرایی‌شدن نخستین شهر مولد کشاورزی استان بوشهر گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهراحداث 2 شهر مولد مصوب شده است، گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار تنگستان و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر شهر مولد یادشده را بنام دلیران تنگستان اعلام و بیان کرد: این شهر در سواحل خلیج‌فارس منطقه دلوار تنگستان قرار دارد و این مجموعه در مساحت 850 هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در اجرایی‌شدن این طرح اضافه‌کرد: در مجموع در 2 شهر مولد کشاورزی استان بوشهر 2 هزار و 50 هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 850 هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و یک‌هزار و 200 هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهرهای مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان بوشهر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم