Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:06:38 GMT

سارق وسایل داخل خودرو در کهگیلویه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۷۲۶۵

سارق وسایل داخل خودرو در کهگیلویه دستگیر شد

سرهنگ جهان دیماز روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:  در پی دریافت گزارش افزایش سرقت از داخل خودرو در سطح کهگیلویه موضوع بررسی و  در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت . 
وی بیان کرد: پس از بررسی ها دقیق  و انجام اقدام های پلیسی هویت  سارق مشخص و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دیماز تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام یک عملیات غافلگیرانه سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

  وی افزود:  متهم به انجام ۱۲ فقره سرقت قطعات داخل خودرو و دوچرخه اعتراف کرد. 
دیماز اضافه کرد: در این عملیات ۲ خریدار اموال مسروقه نیز توسط ماموران دستگیر شدند.

وی گفت:  پس از دستگیری مالخران اموال مسروقه از جمله سه دستگاه دوچرخه،  سه دستگاه ضبط پخش و مقادیر زیادی کابل و سیم برق کشف و به صاحبان اموال بازگردانده شد. 
 این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند تاکید کرد:  شهروندان نسبت به نکات ایمنی و امنیتی برای جلوگیری از دستبرد سارقان توجه ویژه داشته باشند.

برچسب‌ها سرقت کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک