Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:25:54 GMT

دورهمی های خانوادگی عامل اصلی شیوع کرونا است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۷۴۰۱

دورهمی های خانوادگی عامل اصلی شیوع کرونا است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان بیان اینکه حدود ۵۷ درصد موارد بیماری کرونا در دورهمی‌های خانوادگی و دید و بازدید‌ها است، گفت: ۱۴ درصد موارد ابتلا به این ویروس در تردد‌های مکرر درون شهری، ۸ درصد در مراسم عروسی و عزا چند هزار نفری و ۱۲ درصد در اماکن عمومی، مراکز خرید، بانک‌ها و ادارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در شهرهای شادگان، ایذه و گتوند به ترتیب ۱۱، ۹ و ۴ مراسم چند هزار نفری برگزار شد، همچنین در شهرستان‌های لالی و اندیکا هر کدام ۵ مراسم شکل گرفته است.

علوی بیان داشت: طی بررسی‌های میدانی از ۱۱۱ سازمان و اداره، تنها بر سر در ۴۰ اداره بنر رعایت نکات بهداشتی نصب شده بود و ۷۱ اداره فاقد بنر بودند، همچنین در ۱۴ میدان و چهارراه بزرگ اهواز فقط ۲ تابلو در فلکه راه آهن و پایین پل لشکر نصب شده است.

 رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه در هسته مرکزی شهر ۷۰ تا ۷۵ درصد و در حاشیه شهر تنها ۳۵ درصد قوانین بهداشتی رعایت می‌شود، تصریح کرد: در خرمشهر از ۱۴۰ بازدید مشترک قابل انتظار، تنها ۱۱ بازدید انجام شد که در آبادان از ۳۰۵ بازدید ۱۲۰ و در آغاجاری از ۱۵۰ بازدید تنها ۲۸ بازدید انجام شده است.

او در پایان گفت: در اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رعایت نکات بهداشتی به میزان ۷۰ درصد، تهویه ۸۰، بهداشت فردی ۸۰ درصد و در مطب‌ها و ادارات به ترتیب ۸۰ و ۹۴ درصد انجام می‌شود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز بهداشت کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • لحظات مرگ یک چهره برجسته در مراسم بزرگداشتش