Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پی کشته شدن شماری از نیروهای ارتش، الحشد الشعبی و پیشمرگه ،خواستار بازبینی دقیق چالش‌های امنیتی در کشورش شد .

به گزارش برنا، حکیم امروز (یکشنبه) در پیامی نوشت که اختلالات امنیتی بار دیگر بار شهادت و زخمی شدن نیروهای ارتش، الحشد الشعبی و پیشمرگه که آخرین موارد آنها در طارمیه و کرکوک و دیاله و الانبار بوده است، تکرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی تاکید کرد که این حوادث باید همگان را به بازبینی دقیق پرونده امنیتی متناسب با حجم چالش‌های پیش رو وا دارد. 
رهبر جریان حکمت ملی عراق از نیروهای امنیتی خواست که تلاش اطلاعاتی خود را افزایش دهند و همه روزنه‌های احتمالی را ببندند و کمبودهایی را که موجب سوءاستفاده تروریست‌ها برای اهداف شیطانی‌شان شده برطرف کنند و نگذارند که آنها به اهداف رذیلانه خود در فتنه‌افکنی و بر هم زدن فضای کشور برسند. 

طی روزهای اخیر و در جریان حوادث و اقدامات تروریستی مختلف دهها نفر از نیروهای ارتش ، الحشد الشعبی و سایر نیروهای انتظامی کشته یا زخمی شده اند.

در یک مورد انفجار بمب در مسیر خودروی نظامی در منطقه الطارمیه در حومه شمالی بغداد به شهادت ۱۰ نیروی امنیتی عراقی منجر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عراق نیروهای امنیتی عمار حکیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا

پلیس آمریکا تحصن دانشجویان در دانشگاه اوهایو را سرکوب و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را دستگیر کرد.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا