Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصاری گفت: حرکت ‌های مردم مسلمان و روزه‌ دار سراسر دنیا و مردم ایران موجب تقویت انتفاضه و جبهه مقاومت اسلامی و گامی در جهت تحقق «وحدت اسلامی» مورد نظرِ امام راحل و تیری است به قلب «توطئه فراموشی» که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشته و دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «موسی انصاری» امروز (۱۲ اردیبهشت) در اولین جلسه کارگروه فضای مجازی مراسم روز قدس در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تأکید بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس گفت: این مراسم یکی از رسالت‌های خطیر و وظائف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و می‌بایست به هر شکل ممکن و آنگونه که شایسته است گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری جلوه و نمود عینی همبستگی و انسجام ملت ایران و مسلمانان و آزادیخواهان جهان در حمایت از آرمان انتفاضه و قدس شریف دانست.

 

 وی در ادامه افزود: در شرایطی که سران خائن و سرسپرده چند کشور عربی و اسلامی با علنی کردن رابطه با رژیم اشغالگر قدس بی شرمی و وقاحت را به اوج رسانده‌اند روز قدس هر سال موجب زنده شدن امید در دل مستضعفان جهان می‌شود.

 

انصاری گرامیداشت یاد و تکریم و تجلیل از شهدای راه آزادی قدس شریف و جبهه مقاومت اسلامی، به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس، شهید عماد مغنیه و هزاران شهید مظلوم توطئه‌ها و جنایات صهیونیزم و استکبار جهانی از سراسر جهان اسلام را در قلب بزرگداشت روز قدس برشمرد.

 

وی تصریح کرد: حرکت ‌های مردم مسلمان و روزه‌ دار سراسر دنیا و علی‌الخصوص مردم کشور عزیزمان ایران موجب تقویت انتفاضه و جبهۀ مقاومت اسلامی و گامی در جهت تحقق «وحدت اسلامی» مورد نظرِ امام راحل و تیری است به قلب «توطئه فراموشی» که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشته و دارند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تغییر شیوه برگزاری مراسم مختلف از زمان شروع کرونا گفت: امسال نیز مانند سال‌ گذشته راهپیمایی میدانی و خودرویی نخواهیم داشت و اهمیت استفاده از فضای گسترده مجازی و شبکه‌ اجتماعی بیش از گذشته اهمیت دارد.

 

به گفته وی هشتک فارسی «#قدس_شریف_نزدیکیم»، شعار مشترک عربی «اننا الیوم اقرب ما نکون الی القدس»، هشتک عربی «#القدس_اقرب» و هشتک لاتین «#QodsIsnear» در ایام مانده به روز قدس در فضای مجازی به همت همه‌ عزیزان فعال در این حوزه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

انصاری در پایان با معرفی برخی اقدامات فضای مجازی در حوزه بزرگداشت روز قدس افزود: تولید محتوا و استفاده گسترده و وسیع در سطح شبکه های اجتماعی از فرمایش های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مورد مساله فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی اولویت فعالیت‌های کارگروه فضای مجازی مراسم روز قدس چهارمحال و بختیاری است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادیخواهان جهان روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقاومت اسلامی فضای مجازی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس؛ تقریبا همه دانشگاه‌های مهم فرانسه به انتفاضه دانشجویی پیوسته اند. دانشگاه‌های شهر‌های پاریس، استراسبورگ، سن اِتیَن، رِن، بوردو، دیژون، لیل، لیون، گرونوبل و مانتون از جمله آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه‌ها: دانشجو
امروز بیشتر دانشگاه‌های فرانسه یا از طرف دولت تعطیل اعلام شدند یا توسط دانشجویان مسدود و کلاس‌های درس به صحنه حمایت از فلسطین و مقاومت غزه تبدیل شد. مذاکرات نمایندگان دولت و اتحادیه‌های دانشجویی شب گذشته با شکست همراه بود.
"بچه‌های غزه، بچه‌های فلسطین؛ این بشریت است که ما می‌کشیم"، " فلسطین زنده است، فلسطین پیروز می‌شود"، " ما همه فرزندان غزه هستیم"، " اسرائیل قاتل، مکرون همدست" از جمله شعار‌های دانشجویان در اجتماعات اعتراضی امروز بود.
دانشجویان دانشگاه‌های پاریس پس از تعطیلی کلاس‌های درس در مقابل پانتئون (مقبره مشاهیر فرانسوی) به دولت هشدار دادند در صورت ادامه حمایت از جنایات رژیم اسرائیل، دست به اعتصاب غذای سراسری خواهند زد.

 

دیگر خبرها

  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی