Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی میرجهانیان مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به تداوم شیوع بیماری کرونا گفت: طبق دستورالعمل‌ها در این دوران صرفا مشاغل گروه یک می‌توانند فعالیت داشته باشند.

او افزود: البته فعالیت این دسته از مشاغل با محدودیت زمانی و رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌ها و فاصله‌گذاری‌ها انجام می‌شود و واحد‌های عرضه و فروش موادغذایی یا رستوران‌ها موظف هستند پذیرایی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میرجهانیان بیان کرد: ما باید از فعالیت دیگر گروه‌های شغلی جلوگیری کنیم و برهمین اساس بازدید‌های موردنیاز برای پیگیری تخلف‌ها انجام شده است و گاهی روزانه حدود ۷۰۰ واحد صنفی متخلف را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان درباره چگونگی برخورد با متخلفان، گفت: متخلفان براساس مصوبات استانی بار اول به مدت ۱۵ روز پلمب می‌شوند و در صورت تکرار تخلف‌ها برخورد‌ها جدی‌تر انجام می‌گیرد و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی