Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کیم یو جونگ» خواهر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در یک بیانیه افراد متواری از این کشور و پناهنده به کره جنوبی را «تفاله‌های انسانی» توصیف کرد و به سئول درباره تبعات متوقف نشدن بروشورهای تبلیغاتی ارسالی مخالفان پیونگ یانگ هشدار داد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، بنا بر بیانیه‌ای که خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر کرد، خواهر رهبر کره شمالی اعلام کرد: «ما مانورهای تفاله‌های انسانی در (کره) جنوبی را اقدام تحریک‌آمیز علیه دولت ما قلمداد می‌کنیم و ما به اقدام متناسب به آنها نگاه خواهیم کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم یو جونگ در این بیانیه افزود: «ما پیش از این به طور جدی به مقام‌های کره جنوبی درباره تبعات اقدامات اشتباهشان در تایید بی سر و صدای اقدامات وحشیانه این تفاله‌های انسانی روی روابط (کره) شمالی-جنوبی هشدار داده‌ایم».

بیانیه هشدارآمیز خواهر رهبر کره شمالی بعد از آن منتشر شد که یک گروه موسوم به «مبارزان برای یک کره جنوبی آزاد» اعلام کردند، از طریق مرز بالون‌های حاوی حدود ۵۰۰ هزار بروشور به کره شمالی ارسال کردند.

اقدام این گروه در ارسال بروشورهای حاوی پیام‌های مخالف کره شمالی در شرایطی انجام شده که کره جنوبی چندی قبل به منظور کاستن از تنش‌ها بین دو کشور، ارسال بروشور از کره شمالی به کره جنوبی را ممنوع کرده بود.

هشدار تازه کره شمالی به کره جنوبی درباره بروشورهای تبلیغاتی در شرایطی انجام شده که رسانه‌ها روز گذشته گزارش دادند که سئول، درصدد تشویق واشنگتن به ادامه گفت‌وگوها درباره خلع سلاح اتمی پیونگ یانگ است.

به رغم انتشار این خبر، یک مقام دولتی کره شمالی از اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره کره شمالی به شدت انتقاد کرد و گفت این مواضع نشان‌دهنده تداوم خصومت واشنگتن با پیونگ‌یانگ است که نهایتا به ضرر خودشان تمام می‌شود.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رهبر کره شمالی کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد

سرما و یخبندان از اواسط هفته میهمان برخی شهرهای خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، فاطمه زارعی اظهار کرد: بر اساس الگو، داده‌ها و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی، تا اواخر روز سه‌شنبه جوی نسبتاً پایدار و یکنواخت را در استان شاهد هستیم.

وی گفت: به لحاظ افزایش دما تا اواسط هفته‌جاری روند افزایش دما را خواهیم داشت، اما حداقل دما تا صبح سه‌شنبه کاهشی خواهد بود.

کارشناس مسئول هواشناسی استان خراسان‌جنوبی افزود: از صبح سه‌شنبه روند کاهشی دما را خواهیم داشت، به‌طوری که در شهرستان سربیشه، مناطق کوهستانی شهرستان قاین، شهرستان‌های درمیان، بیرجند، حاجی‌آباد، سرایان و فردوس وقوع یخبندان و حداقل دمای صفر درجه قابل پیش‌بینی است.

وی از کشاورزان درخواست کرد تا جهت حفاظت محصولات باقی و گلخانه‌ای تمهیدات لازم را انجام دهند.

کد خبر 749038

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه