Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@15:10:50 GMT

فال روز یکشنبه 12 اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۷۶۹۶

فال روز یکشنبه 12 اردیبهشت

برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز یکشنبه فال روزانه سایت را بخوانید. ماه تولد

فال روز متولدین فروردین: شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.

فال روز متولدین اردیبهشت: شما در این روزها احساس می‌کنید مسئولیت‌هایتان بسیار زیاد شده است و شما توانایی انجام تمام کارهایتان را ندارید. شما با یک دست چند هندوانه بلند کرده اید برای همین دچار سر در گمی‌شده‌اید، و یا شاید به یک احساس پوچی رسیده باشید. شما در بین عمل کردن به صحبت‌های دل و ذهن تان متحیر شده اید، نمی‌دانید آیا باید احساساتی باشید یا منظق گرا ؟؟ سریع تصمیم نگیرید اجازه دهید استرس‌هایی که در حال حاضر بر قلب شما حاکی است کمی‌فرو کش کنند و بعد تصمیم‌هایی را اتخاذ کنید.

فال روز متولدین خرداد: شما در این روزها دارای مشغولیات بسیاری هستید و از این همه فعالیت خسته شده اید. توصیه می‌کنیم تمام کارهایتان را متوقف کنید زیرا شما برای انجام بعضی از کارهایتان حوصله و رغبت ندارید به همین دلیل بیش از پیش خسته می‌شوید. بهتر است کارهایی را که مایل به انجام دادن هستید از کارهایی که تمایلی برای انجام شان ندارید جدا کنید. زیرا انرژی را که برای آن کار می‌گذارید اگر برای کار دیگری هزینه کنید نتیجه‌های بهتری خواهد داشت.

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فال ناطقان سرگرمی یکشنبه روزانه فال روز شده اید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  مهمترین رویداد‌های روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه استان قم در بسته خبری ۱۲۰ ثانیه سیمای نور مرور می‌کنیم:

۱- بازدید جمعی از اعضای طرح ۸۴۰ واحدی مسکن ملی در اراضی موسوم به ۲۷ هکتاری پردیسان، از روند ساخت واحد‌های
۲- آغاز برداشت گل محمدی از ۲۸۶ هکتار از اراضی قم
۳- برگزاری مراسم و جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه سراسر دنیا
۴- تجلیل از ماما‌های برگزیده استان در مراسمی به مناسبت روز جهانی ماما
۵- ایجاد قطب‌های فکری، فرهنگی و اتخاذ رویکرد مسئله محوری در مسائل فرهنگی و تبلیغی از مهم‌ترین اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه
۶- پایان عملیات بهسازی قطعه ساقه- باغیک به طول ۱۹ کیلومتر
۷- قهرمانی تیم شنا آقایان هیئت جانبازان و توان یابان بیست و هفتمین دوره مسابقات کشور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها