Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و شهدای هسته‌ای بوشهر گفت: یک دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال، در بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر نصب و راه‌اندازی شده است.

عاطفه اسفندیاری افزود: این دستگاه را وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی از محل وام بانک جهانی خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پیش از این دو دستگاه سی‌تی‌اسکن دیگر، در بیمارستان‌های شهدای خلیج‌فارس و شهدای هسته‌ای بوشهر فعال بودند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و شهدای هسته‌ای بوشهر عنوان کرد: انجام سی‌تی‌اسکن ریه در تشخیص بالینی بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بسیار مهم است و مبنای تصمیمات درمانی برای بیماران است.

بیشتر بخوانید

افزایش ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان‌های بوشهر قطعه مورد نیاز سی تی اسکن بیمارستان کنگان تامین شد

 مسئول رادیولوژی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و شهدای هسته‌ای بوشهر نیز گفت: دستگاه سی تی اسکن جدید، علاوه بر انجام سی‌تی‌اسکن‌های ریه که در زمینه تشخیص بیماری کووید نقش بسزایی دارد، قابلیت انجام انواع دیگر سی‌تی‌اسکن‌های با تزریق و همین طور سی. تی. آنژیو‌های عروق مغزی، گردنی، شکمی و اندام‌ها را دارد.

سعید ضیاء بیان کرد: در فروردین‌ امسال حدود ۳ هزار و ۹۰۰ بیمار در بیمارستان‌های شهدای خلیج‌فارس و شهدای هسته‌ای بوشهر سی‌تی‌اسکن شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کووید 19 سی تی اسکن دستگاه سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در سفر شهرستانی به مازندران در گلزار شهدای بابل بیان داشت: دولت و مجلس برای حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مصمم هستند.

وی اظهار داشت: در سال جدید تلاش شد که دغدغه درمان خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاهش یابد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در سال جدید در بخش درمان و پرداخت معیشت والدین و خانواده‌های شهدا و جانبازان افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم؛ خاطرنشان کرد: دولت و مجلس مصمم هستند در سال جاری خدمات بهتری به خانواده‌های شهدا و جانبازان ارائه کنند.

وی تصریح کرد: اردیبهشت ماه سالروز شهادت دلیرمردان مازندران در خان طومان است که این دلاور مردان برای حفظ حرم اهل بیت(ع) رشادتهای زیادی از خود نشان داده اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای والای مقام این شهر ادای احترام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد